בלש אמיתי: עונה 2, פרק 4

True Detective Series Review

תמונת כתבישראל גת על "בלש אמיתי: עונה 2, פרק 4":
"סצינת אקשן מוצלחת תציל את העונה של בלש אמיתי?"
פוסטר True Detective
משחק קולין פארל  וינס ווהן  רייצ'ל מקאדמס  קלי ריילי  טיילור קיטש  
פשע
ביקורת סדרה לבלש אמיתי: עונה 2, פרק 4 מאת ישראל גת | מבקר טלוויזיה
ציון המבקר
"העונה משתפרת"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.4/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אין ספק שסצינת הסיום המעולה של הפרק השבוע של "בלש" היתה גולת הכותרת של הפרק הזה. סצינת פעולה ארוכה, דחוסה ומהודקת שלאו דווקא ציפינו לראות בסדרה איטית כמו "בלש אמיתי”. אבל גם עד לסצינה הזו קיבלנו בסך הכל פרק משופר בסטנדרטים של העונה הזו. העלילה ותעלומת הרצח עדיין מפוזרות מדי, עדיין יש הרבה יותר מדי דמויות, עדיין יש מדי פעם משפטים שנועדו להשמע פילוסופיים ועמוקים ונשמעים מגוחכים במקרה הטוב. ("הרגעים האלה? אתה לא זוכר אותם, אבל הם זוכרים אותך. תפנה לרגע את מבטך והם שם" זו רק דוגמא אחת, קיצונית במיוחד).מצד שני כבר יש התפתחות דמויות קצת יותר מעניינת. ריי ולקורו נראה כבר כמו דמות ולא כמו קריקטורה של דמות. בכלל, אולי היה כדאי לו לחטוף את הכדורים ההם בחזה, זה עשה לו רק טוב. הוא הפסיק לשתות (יחסית), הוא התרכך בגישה שלו, גם כלפי אנני וגם כלפי פול וודרו, הוא נפרד מבנו ומשאיר לו מזכרת, את תג השוטר של אביו. גם המשחק של קולין פארל השתפר, אולי גם אני התרככתי עם השבועות שחלפו אבל אני כבר רואה יותר למה הוא נבחר לסדרה המצופה הזו.
אפרופו פול וודרו, אחרי שסייר בלילה במסווה במועדונים ה"סליזיים" של וינצ'י, הוא מתעורר לצד בחור באופן שלא משאיר הרבה לדמיון בנוגע למעלליהם בלילה הקודם. פול מבוהל, אין ספק שהוא לא רוצה להיות שם. הוא לא רוצה להתעמת עם עצמו בעניין הזה. גלגל ההצלה הלא צפוי שלו מגיע בדמותה של החברה שלו אותה הוא עומד לנטוש, רק כדי לשמוע ממנה שהיא בהריון ופתאום לגלות שהוא אוהב אותה ולהבטיח להתחתן איתה. אנני ממשיכה את פילוס הדרך במקביל גם בחקירה וגם מול העמיתים והממונים שלה, שלא עושים לה חיים קלים. היא פוגשת שוב את אחותה ואחר כך את אביה. פעם נוספת מתגלים פרטים על הנסיבות הלא שגרתיות שבהן אנני ואחותה גדלו. מסתבר שגם בן קספר המנוח וגם חלק נכבד מהחשודים העיקריים בפרשה, כולל ראש העיר המוזר של וינצ'י, הסתובבו בעבר בסביבת ה"כת" שאביה של אנני מנהיג.
פרנק סמיון מתחיל לחזור לעניינים, או כמו שהוא מגדיר זאת "לייצב את הרגליים מתחתיו". הוא ממשיך לטוות עוד ועוד עסקאות שברור כבר שהן הרבה יותר מ"מפוקפקות". חלק מהחלקים שאהבתי בפרק של השבוע היו דווקא האינטרקציות של פרנק ואשתו.ואז, כאמור, מגיעה סצינת הסיום. פשיטה של גיבורינו בניסיון לעצור סוחר סמים שנראה כמו קצה חוט בדרך לפתרון הרצח של קספר, הופכת למרחץ דמים מעולה, ריאליסטי וגרפי מאוד, שממנו יוצאים עומדים רק ריי, אנני ופול. יכול להיות שהעונה של "בלש אמיתי" קצת מתייצבת. היא כבר לא תהיה עונת מופת כמו הראשונה, אבל היא אולי כבר תצליח לגרום לי לצפות עד סוף העונה.
בלש אמיתי 2 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצים להיות הראשונים לפרסם כאן ביקורת גולשים? לחצו על הכפתור והעלו ביקורת סדרה
קישורים
ביקורות נוספות של סדרות פשע
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט