פארגו: עונה 3, פרק 2

Fargo Series Review

תמונת כתב על "פארגו: עונה 3, פרק 2":
"מורידים הילוך אבל לא פוגעים באיכות"
פוסטר Fargo
משחק יואן מק'גרגור  קארי קון  מרי אליזבת' ווינסטד  דיוויד ת'יוליס  ג'ים גאפיגן  
פשע
ביקורת סדרה לפארגו: עונה 3, פרק 2 מאת
ציון המבקר
"הציפייה משתלמת?"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9.6/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
דרמות פשע הן דבר מטעה, במיוחד כשמדובר בז׳אנר הבלשי. הפרק הראשון בדרך כלל נותן את הטון מבחינת היכרות עם הדמויות ובמקרה של ״פארגו״ הפרק הראשון נסגר תמיד עם מעשה פשע שיהווה אחר כך את הציר המרכזי של העלילה. הפרק השני בדרמות מסוג זה הוא הרגע שבו אנחנו נמדדים באמת בתור צופים נאמנים. אם הפרק הראשון של עונה של ״פארגו״ נסגר בפשע מסוים, אז הפרק השני יראה איך הדמויות נאלצות להתמודד עם ההשלכות של הפשע שנעשה. ולפעמים לשבת ולראות כיצד כל דמות מחשבת את צעדיה במטרה לפענח או להשמיד ראיות יכול להיות דבר מתיש.כל מי שראה את העונה הראשונה של ״שובר שורות״ נאלץ לראות כיצד וולטר וג׳סי נאלצים במשך פרק שלם להשתמש בדרכים יצירתיות להעלים גופה של מי שהם הרגו בכלל בפרק הקודם. הפרקים הראשונים של הסדרה ״בלש אמיתי״ מלאים בשיחות חולין כאשר ראסט ומארטי נאלצים לנסוע נסיעות ארוכות ברכב בציפייה שהראיה הבאה תיפול להם לידיים. וגם העונה השלישית של "פארגו" יודעת להוריד הילוך כשצריך לעשות בילד-אפ לאירועים שיבואו בהמשך.
הרמזים מתחילים לזרום טיפין טיפין. גלוריה מתחילה לחקור את העבר המסתורי של אביה החורג, שמסתבר שהיא לא באמת ממש הכירה אותו. מסתבר שגלוריה גם לא בקיאה כל כך בטכנולוגיה של היום והיא אפילו משתמשת בטלקס, סוג של שילוב בין מכונת פקס למכונת כתיבה, כדי להעביר מסרים לתחנות משטרה אחרות. נראה שתכונה שמשותפת לכמה דמויות בעונה הזאת של הסדרה היא חוסר חיבור לעולם המודרני של המאה ה-21. אירב בלאמקין, עורך דינו של אמיט סטסי, שלא מצליח לעשות אפילו חיפוש פשוט בגוגל וארל, בעל תחנת הדלק שלא בטוח אם אפשר להכין קריסטל מת' ממיץ תפוזים וקושר את ספר הטלפונים שלו בחוט מחשש שיגנבו לו אותו כמו שהיו עושים בשנות ה-70. ריי סטסי מטשטש את עקבותיו שלו ושל ארוסתו ובאותו זמן מנסה לשחרר את הצ'י שלו ולשקם את היחסים עם אחיו. כמו בפרק הקודם ניקי סוונגו וסיי פלץ הם הדמויות המנחות של שני האחים והפעם הניסיונות שלהם להתערב עולות לאחים בהידרדרות מהירה של מערכת היחסים. מעניין לראות לאן זה ילך. האם האחים בסוף ישתפו פעולה למען האינטרסים המשותפים אחד של השני או שזה יהיה קרב תנכ"י ראש בראש עד הסוף המר של אחד מהם או של שניהם?
אמיט האח הגדול ממשיך להסתבך עם ר.מ. וארגה המסתורי והרב לשוני. הפעם אנחנו נחשפים לשני שומרי הראש הקשוחים שלו. כי אין דבר כזה עונה של "פארגו" בלי צמד בריונים מפחידים שמזיזים את העניינים בשביל האנשים הרעים באמת. אחד מהם מתגלה בתור יורי גורקה ששמו מוזכר בסצנה הראשונה של העונה. מפתיע לראות כמה מהר חשפו את הדמות שלו. הייתי מדמיין שפושע נמלט היה לפחות משנה את זהותו אם הוא בורח מהמדינה.הפרק, כיאה לפרק שני של עונה, לא מניב אירועים יותר מדי משמעותיים כדי לקדם את העלילה לכיוון השיא שלה. המוות של עורך הדין היה חסר משמעות לאור זמן המסך הדל שקיבל וההרס של מכונית הקורבט של ריי היה יותר סימבולי מאשר חשוב. אם כי נחשפנו לצד של עורך הדין סיי פלץ שלא הכרנו עד עכשיו. נראה שהוא מסוגל להגיע למצבי קיצון די בקלות כדי להוכיח את נאמנותו למעסיק שלו. בנוסף, הפרק השאיר יותר סימני שאלה מאשר פתרונות. עוד לא ברורה זהותו של אניס סטסי והקשר שלו לאחים. נראה שריי לא מכיר את האיש שעליו הוא קורא ידיעה בעיתון ומעדיף להתייחס להידרדרות המוסרית של האזור בו הם גרים מאשר למקריות שאדם שהוא אינו מכיר חולק איתו שם משפחה.הבנייה האיטית של העלילה בדרך כלל מוכיחה את עצמה בסדרות מסוג זה, אבל עוד מוקדם להגיד באיזו דרך הכל ייפתר. דבר אחד שחשוב לציין לגבי העונה הנוכחית היא שלעומת העונות הקודמות עוד לא ראינו שימוש בנשק חם אצל אף אחת מהדמויות. הפושעים והבריונים משתמשים ברשת ובטכנולוגיה כדי להשיג את מטרותיהם, לעומת האזרחים התמימים שהנושא הזה זר להם לחלוטין. דרך מכובדת להתאים את הסדרה למאה ה-21.
פארגו 3 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצים להיות הראשונים לפרסם כאן ביקורת גולשים? לחצו על הכפתור והעלו ביקורת סדרה
קישורים
ביקורות נוספות של סדרות פשע
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט