אימה אמריקאית: עונה 5, פרק 3

American Horror Story 5 Series Review

תמונת כתבקארין דובינסקי על "אימה אמריקאית: עונה 5, פרק 3":
"הטוויסטים בעלילה נמשכים, העבר מתערבב עם העתיד"
פוסטר American Horror Story 5
משחק ליידי גאגא  קתי בייטס  איוון פיטרס  שרה פאולסון  ווס בנטלי  מאט בומר  
אימה
ביקורת סדרה לאימה אמריקאית: עונה 5, פרק 3 מאת קארין דובינסקי | כתבת קולנוע
ציון המבקר
"פלאשבקים מהעבר"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
10/10
?
מדד פופולריות
3.5/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הפרק השלישי של אימה אמריקאית קצת פחות מעניין מהקודמים, אבל עדיין יש בו התפתחויות מעניינות. מתברר שג'יימס פטריק מארץ' חי ובועט, וכך גם העוזרת שלו, שממשיכה להיות נאמנה אחרי כל השנים הללו ולכבס לו את סדיניו הספוגים בדם. נראה שיש לה רגשות כלפיו ולא מזיז לה שהוא רוצח כל עוד היא לצידו. טריסטן פוגש בו וג'יימס משכנע אותו לרצוח את וויל דרייק במטרה להשאיר את המלון כפי שהוא (מתקן עינויים), ולא לשנות אותו כמו שוויל מתכנן. טריסטן מפתה את וויל, המתגלה כגיי ומתכנן לרצוח אותו אבל נעצר על ידי הרוזנת, שמגלה לו שהיא מתכננת לפתות את וויל, להתחתן איתו ולקחת ממנו את כל הונו, כיוון שהפסידה את שלה. בינתיים, דונובן לא כל כך מצליח למצוא את עצמו, נשאר במלון ואימו, איריס, מנסה לשכנע אותו שיעזבו ביחד. אחרי שיחה קשה ואכזרית, דונובן דוחה את איריס בטענה שהיא לא אמא טובה, ומציע לה להתאבד. איריס, שבורה מדחייתו של בנה, אחרי שעשתה כל כך הרבה בשבילו, מבקשת מסאלי לתת לה מנת יתר ולהרוג אותה. דונובן יוצא מהמלון ונחטף על ידי רמונה רויאל, שחקנית שהיא גם במקרה המאהבת לשעבר של הרוזנת, המעוניינת לנקום בה על כך שהרגה את אהבת חייה בהתקף קנאה. היא מגלה שהרוזנת ודונובן נפרדו ולכן משחררת אותו שכן אין לה בו תועלת. דונובן חוזר למלון רק כדי לגלות שסאלי חנקה את אמו עם שקית פלסטיק, לאחר שההרואין לא הצליח להרוג אותה. בתפנית מפתיעה ביותר, דונובן מבין פתאום שהוא אוהב את אמא שלו ולא מוכן לאבד אותה למרות כל מה שאמר לה, ומזין אותה מדמו במטרה להחיות אותה ולהפוך אותה לערפד.
לקראת סוף הפרק אלכס, אשתו של ג'ון, מגישה לו מסמכי גירושים אחרי שנואשה מלנסות להתגבר על אובדנו של הולדן, בנה האהוב, ולהמשיך לחיות לאחר מכן עם בעלה ובתה. אלכס הולכת לאיבוד במסדרונות המלון רק כדי לגלות, סוף סוף, שבתה לא שיקרה ואכן בנה חי. הולדן נגלה בפניה ואומר לה "שלום אמא", וכך הפרק מסתיים. הסוף משאיר תהייה - האם אלכס וג'ון יאמינו שבנם אכן חי? האם הם ימשיכו לחפש אותו במלון או שיחשבו שזו הזיה בלבד? האם וויל דרייק, שאוהב גברים, ייפול גם הוא ברשתה המסוכנת של הרוזנת? כמו בכל עונה של "אימה אמריקאית", גם כאן יש המון למה לצפות, והציפיות גבוהות מאוד. העלילה מסובכת, מפתיעה, מחרידה לעיתים, מפרק לפרק יש יותר הפתעות והצופה לא יודע למה לצפות. זה נהדר. אני לא חושבת שבאמת אפשר להתאכזב כאן, וגם אם יש סצינות מזעזעות, הן נחקקות בזיכרון. פתיחת העונה התחילה בצורה אכזרית ועוצמתית מאוד, הפרק השני היה בינתיים הפרק הכי טוב בעונה, הפרק השלישי קצת הוריד הילוך אבל העלילה התפתחה מאוד. ניכר מאוד חסרונה של ג'סיקה לאנג, הכוכבת של ארבעת העונות הקודמות, שגם זכתה בפרסים על תפקידיה המגוונים. אולי היא כן תופיע בהמשך? יהיה ההמשך אשר יהיה, בטוח שאני מצפה לו בשקיקה.
אימה אמריקאית 5 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: ר.גיל: 2105/10/2023 15:52:05
10/10אייקון ציון
לחלוטין אחת משלוש העונות הטובות ביותר עם "הכישוף" ו"המוסד הסגור", אם לא העונה הטובה ביותר שנוצרה בסדרה. המשחק המצוין של הזמרת-שחקנית-יוצרת ליידי גאגא בא לידי ביטוי לאורך כל העונה. הספוט של המלון מותיר את הצופה מרותק לכיסא עם כמיהה לצפות בכל פרק ופרק אחד-אחרי-השני. לדעתי מדובר בעונה בה צפיתי בכמות הפעמים המרבית. הקידום של העונה כמו גם ההתנהלות סביבה הייתה לא צפויה ואף חדשנית.
קישורים
חץ אימה אמריקאית 5 (עמוד סדרה)
ביקורות נוספות של סדרות אימה
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט