אימה אמריקאית: עונה 5, פרקים 6+7

American Horror Story 5 Series Review

תמונת כתבקארין דובינסקי על "אימה אמריקאית: עונה 5, פרקים 6+7":
"חלקי הפאזל סוף סוף מתחברים"
פוסטר  American Horror Story 5
משחק ליידי גאגא  קתי בייטס  איוון פיטרס  שרה פאולסון  ווס בנטלי  מאט בומר  
אימה
ביקורת סדרה לאימה אמריקאית: עונה 5, פרקים 6+7 מאת קארין דובינסקי | כתבת קולנוע
ציון המבקר
"מרתק ומסקרן"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
10/10
?
מדד פופולריות
3.5/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
פרקי השבוע היו מורכבים בעיקר משורה של פלאשבקים חשובים מהעבר, כאשר אנו רואים כיצד הם השפיעו על ההווה, ובין לבין מגלים דברים חדשים ומאוד מעניינים. בפרק 6 אנו מקבלים פלאשבק שמתקשר לעונה הראשונה של "אימה אמריקאית": "Murder House". אנחנו מגלים שהרוזנת הייתה בהריון (לא ידוע ממי) ופנתה לד"ר מונטגומרי על מנת לעשות הפלה. הד"ר היה ידוע בניסוייו המוזרים בבני אדם, כך שהמילה "יוצא דופן" לא הייתה זרה לו. התינוק, למרבה ההפתעה, נולד מפלצתי ואליזבת שומרת אותו מפני שהיא בעצמה מפלצת.בהמשך הפרק ג'ון מגלה את אלכס בארון קבורה ולא מבין מה קורה. מה שאלכס עושה לו נורא צורם בעיניי - היא גורמת לו לחשוב שהוא משוגע. אני משערת שהיא עושה את זה כדי להתנקם בו על כך שאיבד את בנם הולדן וגרם לו להפוך לערפד, ובעקיפין, גם לה. נדמה שבתם סקרלט היא היחידה שנשארה שפויה במשפחה. הרומן הלוהט של טריסטן וליז תפס אותי בהפתעה, מה שלא הפתיע אותי זה שהרוזנת הרגה את טריסטן. בפרק הבא מבינים גם למה.
בפרק השביעי אנו מגלים למה אליזבת נמשכה לטריסטן, הדוגמן המסומם, מלכתחילה; מי היה מאמין שהוא כל כך דומה לאהבת חייה, השחקן רודולף ולנטינו, שהוא בעצם זה שהפך אותה לערפדית? כשהיא ראתה שהוא בגד בה עם חבר קרוב, היא הרגישה נבגדת והחליטה לרצוח אותו. עוד פרט חשוב אבל לא מפתיע במיוחד הוא הגילוי שג'יימס מארץ' הרס לה סיכוי לחיים טובים יותר מחוץ למלון קורטז.האם הרוזנת תחזור לרודולף ואשתו נטשה? האם היא תתנקם בג'יימס? עכשיו, כשהיא יודעת שולנטינו בחיים, האם היא עדיין תינשא לווייל דרייק? דונובן, ראמונה ואיריס מתכננים להרוג את הילדים "שלה", אבל נכון לרגע זה לא ידוע אם הם יצליחו במשימה. ג'ון מתגלה כבן אדם מאוד אובססיבי בכל מה שקשור לרוצח עשרת הדברות, וכל הסיפור עם הילדה שרוצה לעזור לו היה נשמע פשוט טוב מדי.
שני הפרקים היו מאוד אינטנסיביים, אבל נשארו כמה שאלות לא פתורות: האם זה היה מתוכנן שהילדה תידרס כדי לא לגלות את זהות הרוצח? האם הרוצח היה הדורס? איך ג'ון יגלה עכשיו את זהות הרוצח? כנראה זה מישהו שאנחנו מכירים כי הילדה אמרה שהוא גר במלון קורטז. יכול להיות שזה ג'יימס מארץ', צפוי מדי אמנם, אבל זה הדבר היחיד שנשמע הגיוני כרגע. סך הכל העלילה מתפתחת יפה וגילינו פרטים קריטיים שעזרו לנו להבין כיצד הרוזנת הפכה למה שהיא כיום.
אימה אמריקאית 5 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: ר.גיל: 2105/10/2023 15:52:05
10/10אייקון ציון
לחלוטין אחת משלוש העונות הטובות ביותר עם "הכישוף" ו"המוסד הסגור", אם לא העונה הטובה ביותר שנוצרה בסדרה. המשחק המצוין של הזמרת-שחקנית-יוצרת ליידי גאגא בא לידי ביטוי לאורך כל העונה. הספוט של המלון מותיר את הצופה מרותק לכיסא עם כמיהה לצפות בכל פרק ופרק אחד-אחרי-השני. לדעתי מדובר בעונה בה צפיתי בכמות הפעמים המרבית. הקידום של העונה כמו גם ההתנהלות סביבה הייתה לא צפויה ואף חדשנית.
קישורים
חץ אימה אמריקאית 5 (עמוד סדרה)
ביקורות נוספות של סדרות אימה
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט