הבחורה החדשה: עונה 5, פרק 3

New Girl 2 Series Review

תמונת כתבגל צבעוני על "הבחורה החדשה: עונה 5, פרק 3":
"פרק שכולו עלילה בסדרת סיטקום"
פוסטר New Girl 2
משחק זואי דשנל  מייגן פוקס  ג'ייק מ. ג'ונסון  מקס גרינפילד  למורנן מוריס  האנה סימון  
קומדיה
ביקורת סדרה להבחורה החדשה: עונה 5, פרק 3 מאת גל צבעוני | מבקר טלוויזיה
ציון המבקר
"סוטה מהמסלול"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.3/10
?
מדד פופולריות
3.2/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הקיץ הגיע, ואיתו גם הגיעה לארץ (באיחור אופנתי של כמעט חצי שנה) העונה החמישית לסדרה הכי יהודית בטלוויזיה האמריקאית (עם שלושה שחקנים ראשיים יהודים-אמריקאים) שהצליחה להצחיק כל כך הרבה אנשים. זואי דשנל ושלל חבריה לקאסט כבר מוכרים אחרי ארבע שנים של הומור משובח מחד, והתפרעות שטותית מאידך. לכן, כאשר צפיתי בפרק הראשון של העונה הגעתי עם ציפיות מכאן ועד אולפני הסטודיו של פוקס, ונשארתי עם אכזבות גדולות.לאורך חייה, הסדרה שאפה להיות שווה ברמתה לסדרות על בז'אנר הקומדיה כמו "משפחה מודרנית" ו "המפץ הגדול", ולאחרונה גם הצליחה להשיג הצלחה במטרה זו, אך נראה כי קיימת ירידה ביכולת של כותבי הסדרה. את האשמה אי אפשר להפיל על השחקנים המעולים ביניהם נמנים ג'ייק ג'ונסון (שגם כיכב בסרט "שחק אותה שוטר") ומקס גרינפילד (שהיה מועמד לפרס האמי על תפקידו בסדרה). מכיוון שרמת משחקם לא ירדה בפרקים הראשונים של העונה, אלא על הכותבים המזייפים, עם תסריט שחולשתו ניכרת לצופה הממוצע.
הפרק הראשון התחיל היכן שהעונה הרביעית הסתיימה, עם החתונה הצפויה של סיסי ושמידט, והתוודענו לסירובה של אמה של סיסי. בפרק השני קיבלנו תזכורת לקניית הבר ע"י שמידט וניק, וצפינו בשיטות השונות בהם הם מנסים לנהל אותו. אך הפרק השלישי הוא שונה בהחלט משאר הפרקים בסדרה עד כה.סדרות סיטקום לרוב לא נוהגות להתמקד בעלילה, אלא בניסיון לשעשע את הצופה עם סדרת אירועים מלהיבה לאורך הפרק. בפרק זה, ג'ס מקבלת אחריות ככוח המלכד של החבורה, דבר שמעניק תוכן לסדרה לאחר ארבע עונות בלי משמעות מוגדרת, אך למעשה אנו נפרדים ממנה בסוף הפרק כאשר עוזבת לבידוד בתורנות מושבעים.
סיטואציה זו גורמת לסדרה ללכת בכיוון עלילתי יותר, כאשר ככל הנראה נקפוץ מצפייה בחברי הדירה ומעלליהם לתקופתה של ג'ס בתורנות המשובעים. הפרק גם סולל כנראה את כניסתה של מייגן פוקס לסדרה, כאשר אושר כי תהיה דיירת חדשה לבית, בתקווה שהיא תפיח חיים בעונה משמימה עד כה. נקודה חיובית נוספת היא עליית זמן המסך של האנה סימון הנהדרת, שמוסיפה כוח נשי על חשבונו של דיימון ואינז' ג'וניור שעזב בסוף העונה שעברה ( אך יחזור בהמשך העונה) לסדרה בה חסר ייצוג שכזה.אין ספק שאי אפשר לשפוט סדרה בעלת קבלות על סמך מספר פרקים לא טובים, אך בהחלט יש מקום לשיפור עד שנוכל לצחוק כמו בפרקים קודמים בסדרה. עד אז, נקווה שהקיץ יעשה רק טוב ל"הבחורה החדשה".
הבחורה החדשה: עונה 5 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצים להיות הראשונים לפרסם כאן ביקורת גולשים? לחצו על הכפתור והעלו ביקורת סדרה
קישורים
ביקורות נוספות של סדרות קומדיה
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט