חדשות קולנוע וסרטים

גברים בכל מחיר - הצד השחור של המטבע

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
בימים אלו מוקרן בבתי הקולנוע ברחבי הארץ סרט האקשן הצרפתי "גברים בכל מחיר" בו משחקים שניים מהכוכבים העכשווים הגדולים של צרפת, טיטוף (כתבה עליו פורסמה אתמול) וסטומי באגסי. אתר "סרט" בשיתוף עם מפיצי הסרט, חמישה כוכבים, מציעים לכם כרטיסים במידה ותוכלו לענות על שאלה אחת קטנה, מה עושה סטומי באגסי בזמנו הפנוי, כשהוא לא משחק בסרטים, התשובה אגב, מופיעה כאן בגוף הכתבה. אל המבצע, שיעלה בקרוב, תוכלו להגיע דרך עמוד הבית של האתר.

רצח במסווה של התאבדות נראה חשוד, אולם, אז בתו החשפנית של הנרצח נעלמת. מתח גואה בעיר מרסיי.... רחובותיה ההומים נפלו לא מכבר לידיהן של הכנופיות. כוחות המשטרה עומדים מול אתגר גדול. הם חייבים להכות, להכות מהר וחזק. לעבודה נקראים השוטרים הטובים ביותר: גומז וטאברס. הכל מבדיל בין השניים האלה. האחד עקשן בדיוק כפי שהשני מושחת. מועבר מפריס למרסיי, גומז הוא שוטר פריסאי שאצבעו קצת "קלה" מדי על ההדק. המוניטין שלו מציג שוטר שאפתן, ישר וקשה לקנייה, המוזעק תמיד לטפל במקרים הקשים ביותר. באשר לטאברס, הוא בן מרסיי בכל רמ"ח אבריו. הוא לא מהסס לנצל את קשריו בעיר לטובתו האישית ונחשב לגיבור ברחבי העיר.

סטומי באגסי שמגלם את קרלוס גומז מספר איך הוא פגש את הבמאי ז'יל פקו ברנר. "וירג'יני דספנטס שכתבה ביוגרפיה על אחד מהאלבומים שלי, דיברה איתי על התפקיד של ניקולאס ב"דברים יפים". זה היה עיתוי מושלם כי תמיד רציתי להיות שחקן כשהייתי צעיר יותר אולם הגעתי דווקא לשירה וריקוד. עוד במהלך הצילומים של של "דברים יפים" ז'יל הציע לי תפקיד נוסף והפעם ב"בחורים בכל מחיר". מיד השבתי בחיוב".כאן המקום לציין שסטומי באגסי הוא מלחין וזמר היפ הופ מצליח בצרפת ובשיריו הוא לא אחת מקניט, יורד ומבקר את המשטרה. אז איך זה לעבור לצד השני של המטבע ולגלם שוטר? "זה פשוט נהדר". הוא אומר ומחייך "זה פרדוקס גדול. אלו החיים. ככל שהתבגרתי שמתי בצד את השנאה שלי כלפי המשטרה. יש לי אפילו חברים שהם שוטרים. מתחת למדים קיים אדם. לפני כמה שנים באמת שנאתי את המשטרה אבל גירדתי את פני השטח וראיתי שהם עדיין בני אדם שמרוויחים משכורות מחורבנות עבור עבודתם. אלה הם המדים שיוצרים את האנטגוניזם".

כמובן שחוויית הצילומים שינתה את כל הגישה של סטומי באגסי לגבי המשטרה והשוטרים. "עכשיו בין השוטרים לביני יש קשר חזק מאוד, אבל הם תמיד שמו עלי עין. לא הספקתי לשחרר את הסינגל הראשון שלי לרדיו וכבר זכיתי בביקור של המשטרה החשאית של פריס וכל זה בגלל שהקלטתי שיר ראפ ששודר ברדיו נובה. הם אמרו לי שצעירים מתחילים לדבר עלי אז שרק אזכור שהם יודעים מי אני והם מסתכלים עלי אבל, אין מקום לחרדה. היו כמה איומים מינוריים אבל, שום דבר רציני. הרבה מהשוטרים אמרו לי שהילדים שלהם אוהבים מאוד את המוסיקה שלי וכל היום שרים בבית "אבא שלי הוא גנגסטר"....
על שותפו הלבן בסרט, טיטוף, יש לו רק דברים טובים להגיד, ונראה שהשניים הפכו לחברים הכי טובים, למרות שלפעמים הם עדיין מתנהגים כמו בוגרי תיכון. "ברגע שאחד מאיתנו שיכור הוא ישר מתקשר לדווח לשני. הכרנו על הסט של "דברים יפים". מבט אחד הספיק לנו לדעת שנהיה חברים מצוינים ושעוד נעשה דברים ביחד".

גם סטומי באגסי, כמו טיטוף, לא יכול היה לברוח מהשאלה "מי הוא השוטר הקולנועי החביב עליך?" -"סרפיקו", "השוטר מבברלי הילס", כל דבר שהוא משהו וגם ההפך ממנו.... "סטארסקי והאצ'" ו"מיאמי וייס" בגלל הפסקול והקרדיטים...

"גברים בכל מחיר" מוקרן ברחבי הארץ ברשת בתי קולנוע "גלובוס" ו"סינמה סיטי".
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2005
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט