חדשות קולנוע וסרטים

מרד בקולנוע: הצופים נטשו את האולם

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה
באתר YNET התפרסמה אתמול (שני) ידיעה שיכולה לעצבן חלק מהצופי הקולנוע אבל לשמח חלק, כנראה גדול יותר, מהצופים שמגיעים לבתי הקולנוע וצריכים לעבור 'סדרת חינוך' של קובץ פרסומות ארוך שבמקרים מסויימים מתפרש על פני חצי שעה.

ל- YNET הגיעה שורת תלונות בימים האחרונים על אורכן של הפרסומות המשודרות לפני תחילת הסרטים. אור ברנע כתב את הכתבה הארוכה ב- YNET ובה חלק מהתלונות הגדולות והבולטות שנשלחו למערכת.

ליאור ודרור הגיעו בשבת לקולנוע "פאר" בת"א כדי לצפות בסרט "באטמן מתחיל". לאחר שעברו כ-20 דקות בהן הקרינו פרסומות על המסך, פקעה סבלנותם של השניים. הם החליטו לצאת מהאולם ולברר עם הנהלת המקום מדוע מקבץ הפרסומות כה ארוך. לדבריהם, מנהלי בית הקולנוע אמרו להם כי הם מוזמנים לקחת את כספם בחזרה ולעזוב את המקום. השניים החליטו להיכנס לאולם ולדווח על הנאמר לשאר הקהל. בתגובה החליטו כמעט כל הצופים לנטוש. הצופים יצאו מהאולם, קיבלו את כספם בחזרה, והלכו הביתה. "כולנו מודעים לעובדה שבכל מקום יש פרסומות, אבל זה כבר ממש מוגזם. אתה מגיע לסרט, משלם הרבה כסף כדי להיכנס, ועוד מקרינים חצי שעה של פרסומות", אומר ליאור ל-ynet.

מרד הצופים הוא בהחלט אירוע יוצא דופן, אבל הזעם על אורך מקבצי הפרסומות משותף לצופים רבים. במהלך הימים האחרונים התקבלו מספר מכתבים זועמים בנושא במערכת ynet. "התבקשתי להגיע רבע שעה לפני תחילת הסרט על מנת לאסוף את הכרטיסים לסרט במכשיר הייעודי", כתב עופר שהלך השבוע לראות את הסרט "מלחמת העולמות" בקולנוע "פאר", "בשעה 21:50 החל רצף של פרסומות שנמשך 35 דקות! במהלך רצף זה, שודרו להערכתי כ-60 עד 70 פרסומות. רק בשעה 22:25 תם רצף הפרסומות והחלו פרסומות הסרטים שנמשכו כשש דקות נוספות. הסרט שבשבילו הגענו לקולנוע החל רק ב-22:35, כחמישים דקות לאחר הגעתנו לקולנוע".איתן, שהגיע השבוע לראות את הסרט "מדגסקר" באולמות "גלובוס גרופ" בקניון עזריאלי בת"א, כותב: "ההקרנה החלה בשעה 22:01 בפרסומת. נו, כבר התרגלנו, לפרסומות, אז מה זה עוד אחת, ועוד אחת. אחריה עוד פרסומת, ועוד אחת. ואחת נוספת. לאחר מספר דקות הצצתי בעצבנות קלה בשעוני, וגיליתי שכבר עברנו עשר דקות של פרסומות. כמעט נסבל, רק בקושי. אבל הפרסומות לא הסתיימו. עוד פרסומת, ועוד מותג, ואפילו פרסום נגד ההתנתקות, ועוד אחת, ועוד אחת, והסיוט, כן, הסיוט, אינו נגמר. נאלצתי לצפות ב-28 דקות של פרסומות, עד השעה 22:29. עשרים ושמונה דקות, שהן קצת יותר משליש זמן הסרט עצמו".

ולתגובת רשת "גלובוס גרופ": "בכל בתי הקולנוע ברשת 'גלובוס' אנו מפרסמים באמצעות שילוט ליד הקופות את מועדי התחלת הפרסומות ובמקביל מועדי התחלת הסרטים. אגב, הניסיון שלנו מלמד, כי רבים נהנים להגיע לאולם עם תחילת הפרסומות, שכן אנו מקרינים גם את סרטוני הקדימונים , ויש שאוהבים להתעדכן בסרטים הצפויים לעלות על האקרנים בקרוב. המדינה, כידוע, אינה מסבסדת את ענף הקולנוע, כפי שהיא מסבסדת את התיאטראות למשל, ובמחיר הכרטיס (הכולל גם מע"מ, כמובן) בלבד, קשה לכסות עלויות רבות (כמו חשמל, שכר דירה, שמירה וכו'), ולכן נדרשות הפרסומות, מה עוד ש'גלובוס גרופ' מסבסדת כרטיסים ללוחמים בצה"ל ולגימלאים . לפיכך, ניתן להתייחס לפרסומות בהבנה ולהתאים את הביקור בקולנוע לשעה המתאימה, המתפרסמת כאמור בהבלטה בכל בית קולנוע שלנו".
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון החדשות
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לבחור שנה וחודש וללחוץ על כפתור החיפוש)
   
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Flow1עם הזרםציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.6
The Teacher Who Promised The Sea2המורה שהבטיח את היםציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Cabaret Total3מופע טוטאלציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 4.4
Halisa4חליסהציון גולשים10 / 8.8ציון מבקרים5 / 3.6
Novocaine5חסין כאבציון גולשים10 / 8.7
Elioאליאו Thunderboltsת'אנדרבולטס Until Dawnעד הזריחה The Amateurהחובבן
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט