



"צנוע והומני"
אין כאן שוס אבל יפה ונוגע. בעל איזונים נכונים. מצד אחד מתאר מצב של סערה ריגשית ומצד שני שומר על איפוק יחסי ותחושת אותנטיות וזה פלוס גדול.הקצב מסונכרן היטב עם מה שהצופה אמור להרגיש. לא סרט שמשאיר חותם, אבל בסיכומו של דבר מדובר בחוויה טובה ומחממת לב. ציון 7.5.
סרט נחמד אבל לא מחזיק שעתיים העניין יורד עם הקצב המונוטוני והניסיון להיות מיוחד מביא את הצופה להתנתק וחבל הופתעתי לראות שבראד פיט הגדול הינו המפיק זה מגלידיאטור ומכלבי אשמורת יודע לשמור היטב על קשר ועיניין עם הצופה שבסוף קנה כרטיס …
סרט יפה לא גדול אבל איכותי אנושי וטבעי, מקיים את ההבטחות שלו. מומלץ בחום. לא סתם הסבתא שם זכתה באוסקר באמת תפקיד גדול.
יו-יונג יון המגלמת את הסבתא זכתה בפסלון כשחקנית המשנה. ההופעה שלה נהדרת וקורעת מצחוק. היא יודעת לקלל, לגנוב ולהשתעשע. שם הסרט הינו על שמו של צמח קוריאני שיכול לפרוח ולהשתלט על כל שטח אדמה ובכל מקום. הבמאי לי אייזק צאנג הוא בן למשפחת מהגרים קוריאנית ומציג בסרט את סיפורו האישי. הסרט מגולל את קורותיו של גבר קוריאני –גייקוב שמגולם על ידי סטיבן יאון. הוא אוסף את משפחתו: אשתו –מוניקה -ירי האן-, ואת שני ילדיו לאמריקה הגדולה בתקווה לפתח חווה חקלאית. מלבד סיפור ההגירה, התסריט נשען על משחקו הנפלא של דוויד -אלן קים-. בנם הצעיר של ג''ייקוב ומוניקה שיש לו גם פגם בליבו. המשחק של אלן קים מקסים ושובה לב. הבמאי ניסה להדגיש בסרט את החשיבות והקשר שבין האדם לאדמה. מאוד אהבתי את הנופים והמרחבים. סרט נוגע ללב ואנושי. למרות זאת לדעתי הסרט איטי רוב הזמן וממש לא סרט גדול. בשורה התחתונה: דרמה על זיקת האדם לאדמתו.
סרט קטן עם עלילה בנאלית. ארוך יתר על המידה. לא מובן לי מדוע הוא מקבל ציונים כה גבוהים באתר הסרטים.