חדשות קולנוע וסרטים

העונה החדשה של HOT3.

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
אתמול נערכה פרזנטציה של העונה החדשה של HOT3, עונה שמבטיחה הרבה אקשן, דרמה ובעיקר יצירה ישראלית. יריית הפתיחה של העונה החדשה תשוגר ביום א' ה- 28 באוגוסט עם שלושה אירועים טלוויזיוניים: הפרק האחרון ב"טלנובלה בע"מ" (20:05), הפרק הראשון בסדרת הריאליטי הישראלית החדשה "מכל הבנות בעולם" (20:50) והפרק הראשון בסדרת הדרמה הישראלית, "בטיפול" (22:15).

"בטיפול" - השחקנים אסי דיין, גילה אלמגור, איילת זורר, ליאור אשכנזי, עלמה זק, רמי הויברגר, מאיה מרון, מרב גרובר ועוד יופיעו ב"בטיפול", הדרמה החדשה שתשודר בשידור יומי. ראובן (אסי דיין), פסיכולוג מצליח בדרך כלל, חש שהסדרים המוכרים בחייו מתרופפים: נישואיו נקלעים למשבר, ילדיו המתבגרים מעמידים אותו במבחנים וגם מבחינה מקצועית הוא מוצא את עצמו מחוסר-תשובות למטופליו. בכל יום בשבוע נפגש ראובן עם מטופל קבוע ובימי חמישי עם המטפלת שלו - מפגש שמהווה מעין סיכום שבועי בו מספר ראובן על השבוע שעבר עליו.

"בטיפול" נכתבה, נערכה ובוימה בידי טובי היוצרים בישראל: יוצר הסדרה: חגי לוי ("סיפורים קצרים על אהבה", "בכורה"). תסריטאי ראשי ועורך: אורי סיוון ("שבתות וחגים", "הייתה לי ילדות מאושרת"). תסריטאים: ניר ברגמן ("כנפיים שבורות"), אסף ציפור ("החמישייה הקאמרית", "הבורגנים"), יעל הדיה (סופרת: "שלושה סיפורי אהבה", "תאונות"), דפנה לוין ("שלוש אצבעות"), ארי פולמן ("קלרה הקדושה", "החומר ממנו עשויה האהבה"), עוזי וייל ("8 דקות ביום", "הבורגנים") ואחרים. בימוי: ניר ברגמן, חגי לוי. הסדרה תשודר בימים ראשון עד חמישי בשעה 22:15 החל מה - 28 באוגוסט. (לחצו על התמונה של ליאור אשכנזי וראו את צוות השחקנים המלא).

"מכל הבנות בעולם" - תכנית הריאליטי המדוברת בה מגיע מיליונר יהודי מניו-יורק כדי למצוא כאן את אהבת חייו. ארי גולדמן בן ה- 34, הוא הרווק האטרקטיבי המככב בסדרה. הוא איש עסקים מצליח, נשים עומדות אצלו בתור, אבל הוא רוצה את האישה שלו כשרה למהדרין. 17 בנות מהארץ ומהעולם יתחרו על ליבו המבוקש. התכנית תתנהל בחלקה באנגלית, ותצולם בחלקה בארה"ב. מנחה: עינת ארליך. הסדרה תשודר בימי ראשון 20:50 החל ב 28.8

בהמשך עונת השידורים: סדרת דרמה חדשה מהיוצרים של "שבתות וחגים" (פרשת השבוע) ושתי מיני סדרות דרמה קצרות המבוססות על ספרים רבי מכר ("מישהו לרוץ איתו" ו"בסימן ונוס"), טקס יוקרתי אחד (טקס פרסי אופיר, האוסקר הישראלי) ועוד שתי תוכניות אולפן מצליחות שכבר אין צורך להציג ("ערב טוב עם גיא פינס" ו"יצפאן").פרשת השבוע
מנשה נוי, קרן מור, רונית אלקבץ, ישראל (פולי) פוליאקוב, יובל סגל, דני גבע, אפרת בן צור וקלרה חורי ב"פרשת השבוע", סדרת הדרמה החדשה מבית היוצר של "שבתות וחגים". "פרשת השבוע" מגוללת את סיפורן של ארבע משפחות ישראליות לאורכה של שנה גורלית בחייהן. המשפחות נקשרות זו לזו בקשרי אהבה, בגידה, חברות וסודות משותפים. כל משפחה והדרמה הפרטית שלה, שהופכת את עולמה ומעמידה אותה מול מציאות שונה וחדשה הדורשת בחינה מחודשת של ערכים, מערכות יחסים ואמות מוסר. הסדרה נכתבה בהשראת חמישים וארבע פרשות השבוע. יוצרי הסדרה: רני בלייר וענת אסולין ("שבתות וחגים"). תסריטאים: רני בלייר, ארי פולמן. בימוי: רני בלייר. עלייה לשידור בדצמבר

בסימן ונוס
יהודה לוי, גורי אלפי, נטע גרטי, טינקרבל, דורון צברי, נורית גפן, רותי נבון, עדן הראל, נגה שחר, ליאת תמרי והמפיק מרק רוזנבאום יופיעו ב"בסימן ונוס", סדרת דרמה בשלשה חלקים אשר מבוססת על ספרו של הסופר אורי אדלמן ז"ל. הסדרה מתארת את סיפורו של יואב נוימן (יהודה לוי) כוכב תקשורת, שתעלול שמעוללים הוא וחברתו שירי מתגלגל ויוצא מכלל שליטה כאשר למחרת היום מתגלה גופתה של שירי. יואב, נער שעשועים מפונק עד כה, מגלה כי עולמו הזוהר קורס במהירות, כשמסתבר שכל הסימנים מובילים לכך שהוא החשוד העיקרי במותה של שירי. זו ההפקה הראשונה בהשתתפותו של יהודה לוי מאז הוחתם על חוזה בלעדי ב HOT. במאי: גור בנטוביץ' ("משהו טוטאלי"). תסריט: עומר תדמור ("מוכרחים להיות שמח"). המיני סדרה תשודר בימי שבת מאמצע נובמבר.

מישהו לרוץ איתו
דרמה בשני חלקים המבוססת על ספרו רב המכר ועטור הפרסים של דוד גרוסמן ומתארת את סיפור התבגרותם והתאהבותם של אסף ותמר, נער ונערה ירושלמים שחוברים למסע חיפושים אחר אחיה של תמר שהתמכר לסמים ונעלם. בתפקידים הראשיים שלשה צעירים: בר בלפר, יונתן בר אור ויובל מנדלסון (מלהקת "שייגעצ"). שחקנים נוספים: נעמי פולני, דני שטג, גבי עמרני, אפרים שמיר, מיכאל מושונוב, צחי גראד, סמדר יערון ועוד. במאי: עודד דוידוף ("מרס תורכי"). תסריט: נוח סטולמן. עלייה לשידור בינואר.

בצד ההשקעה יוצאת הדופן של HOT3 בהפקות המקור, ממשיך הערוץ להשקיע גם בתחום תוכניות הרכש. ארבע סדרות-להיט חדשות וחמש עונות חדשות לסדרות מצליחות ותיקות יעלו לשידור במהלך העונה: "מדיום", שהפרק הראשון שלה היה הנצפה ביותר בסדרת טלוויזיה בארה"ב אי פעם, "4400", שהפרק הראשון שלה היה הנצפה ביותר בכבלים הבסיסיים אי פעם, "Jake In Progress" שבפרק הפתיחה שלו צפו למעלה מ 14 מיליון איש בארה"ב והסיטקום "חמישייה" עם אנדי ריכטר שגם היא הצליחה והוזמנה ממנה עונה מלאה. "המגן", "מכושפות", "כולם אוהבים את ריימונד", "מלך השכונה" ו"ברני מק" הותיקות ממשיכות בערוץ HOT3 בעונות חדשות.

כל סדרות המקור החדשות ישודרו גם ב HOT V.O.D.
סדרות רכש חדשות:

"Jake In Progres" מתארת את קורותיו של ג'ייק פיליפס (ג'ון סטאמוס, "צער גידול בנות"), יחצ"ן ניו-יורקי המייצג את כל היפים והמפורסמים בעיר, שכל השקפתו על חייו הרומנטיים משתנה בעקבות פגישה מקרית עם בחורה. בפרק הפתיחה בארה"ב צפו למעלה מ 14 מיליון איש, ובימים אלה מופקת העונה השניה. שחקנים נוספים בסדרה: ונדי מאליק ("תהרוג אותי וזהו"), איאן גומז ("פליסיטי").

"4400" היא סדרת מדע בדיוני שהיתה להצלחה מיידית בארה"ב. שידור הבכורה שלה ברשת הכבלים USA ביולי 2004 היה שידור הבכורה הנצפה ביותר בהיסטוריה של הכבלים הבסיסיים בארה"ב והארוע הנצפה ביותר של רשת USA מזה שש שנים. הסדרה מתארת את שובם של 4400 נעדרים אשר נעלמו מעל פני האדמה ושבים לפתע. הסוכנות הפדרלית מנסה להבין מי חטף אותם, מדוע שוחררו, כיצד השתנו במהלך העדרותם ומה תהיה ההשפעה של שובם על חיינו.

"מדיום" היא סדרת דרמה בכיכובה של שחקנית הקולנוע פטרישיה ארקט, המגלמת אשה המנהלת משק בית וחיי משפחה בפרברים, ובמקביל מנסה לפתור תעלומות בעזרת יכולתה לראות את המתים ולקרוא את מחשבות הסובבים אותה. הפרק הראשון בסדרה, ששודר לאחרונה ברשת NBC, זכה לאחוזי הצפייה הגבוהים ביותר לה זכה פרק ראשון בסדרת דרמה אי פעם.

"חמישייה" היא סדרה קומית בכיכובו של אנדי ריכטר, לשעבר הסייד קיק של קונאן אובריין. זוג הורים מותש מגדל חמישיית אחים בני 15 עם תסמונות של גיל ההתבגרות. הסדרה עלתה בקיץ שעבר ברשת FOX, זכתה להצלחה ברייטינג והוזמנה ממנה עונה מלאה.

עונות חדשות לסדרות רכש ותיקות:

המגן, עונה 4 - דרמת המשטרה המשובחת בכיכובו של זוכה פרסי האמי וגלובוס הזהב מייקל צ'יקליס, חוזרת לעונה חדשה. יחידת משטרה בלוס-אנג'לס המופקדת על הצדדים היותר אפלים של העיר, מתמודדת עם פושעים אכזריים במיוחד, בשיטות לא שגרתיות, תוך חציית קווים אדומים. בעונה זו מצטרפת לסדרה שחקנית הקולנוע גלן קלוז. עלייה לשידור בינואר.

מכושפות, עונה 7 - שלוש האחיות המכשפות שמגדירות מחדש את המושג "כח נשי" חוזרות לעונה שביעית של מאבקים בכוחות הרשע. עם הולי מרי קומבס, אלישיה מילאנו ורוז מקגוון. ימי שבת 19:45 החל ב 12.11

כולם אוהבים את ריימונד, עונה תשיעית ואחרונה - עונת הסיום של הסדרה עטורת פרסי האמי. ריי ודברה רומאנו הם זוג המטופל בבת ובתאומים, אבל גם בהוריו ובאחיו השוטר של ריי המתגוררים בבית הסמוך. ימי רביעי 21:35 החל ב 19.10

מלך השכונה, עונה שביעית - עונה חדשה לסדרה הקומית בכיכובם של קווין ג'יימס, ליאה רמיני וג'רי סטילר. דאג וקארי הפרנן ממשיכים לנסות לקיים זוגיות שפויה כשברקע אביה המשועמם והנודניק של קארי שמתגורר במרתף ביתם. ימי רביעי 21:15 החל ב 19.10

ברני מק, עונה 2 - קומדיה משפחתית פרובוקטיבית בהשראת חייו האמיתיים של הסטנדאפיסט ברני מק. שלוות חייהם של הקומיקאי ואישתו, מנהלת בחברת הטלפונים, מתערערת כשהם נאלצים לטפל בילדיה של אחותו של ברני, המרצה מאסר בכלא. ימי שני 21:15 החל ב 12.9
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2005
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט