כמעט מפורסמים ביקורת סרט

Almost Famous Movie Review

תמונת כתביגאל קולוף על "כמעט מפורסמים"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Almost Famous
משחק בילי קארדאפ, פרנסס מקדורמנד, קייט האדסון, פטריק פוגיט, ג'ייסון לי, אנה פקווין, פיירוזה באלק, נוח טיילור, זואי דסשאנל, בילי סיימור הופמן. במאי/ת קמרון קרו.  
דרמה
ביקורת סרט לכמעט מפורסמים מאת יגאל קולוף | מבקר
ציון המבקר
""
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע9.1%
בבית
אחכה לדי.וי.די81.8%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות9.1%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
ויליאם מילר (פאטריק פוגיט), "ילד של אמא" בן 15 וחובב מוזיקה, מצליח להישלח בשלהי 1973 על ידי המגזין היוקרתי "רולינג סטון" לסקר ולראיין את להקת הרוקנ'רול "סטילווטר", במהלך מסע ההופעות שלהם, ובשלבים המוקדמים של התהוותם כלהקת רוק מצליחה. הילד, אשר אמו המגוננת (פרנסס מק'דורמנד - מועמדת לאוסקר) התנגדה נחרצות להצטרפותו ללהקה, מגלה הרבה אמיתות חיים על חיי הרוק, ובעיקר על הזיוף שבהילה הנוצצת, על הסמים, על הגרופיות, על היחסים העכורים והתחרותיים שבין חברי הלהקה, השקרים, המסכות ועוד.הסרט הוא מעין אוטוביוגרפיה המסכמת את חוויותיו של הבמאי (וגם התסריטאי) קאמרון קרואו (ג'רי מגוויר), אשר גם כתב עבור הרולינג סטון בהיותו כבר בן 15 בשנת 1973. ועם זאת, הסרט רחוק מלהיות סיפור אוטוביוגרפי. זוהי פיסת נכס צאן ברזל של התרבות האמריקנית. סרט זה הנו פנינה של הומור, תסריט שנון, שחקנים טובים מאד, ומעל לכל - קולנוע צרוף. מצאתי את עצמי נהנה כפי שלא נהניתי זמן רב מאד מסרט.
הסרט סוקר את תרבות ההערצה והמיתוס הנצחי של כוכבי הרוק, שהיו אלילינו בצעירותנו. ועם זאת הוא אינו חוטא בפשטנות, אלא מתאר לפרטי פרטיהן סיטואציות וסצנות קטנות מחיי היומיום של להקת רוק. ראוי לציון גם הפסקול המעולה והאותנטי המלווה את הסרט, וכן הסצנות המשעשעות השזורות לאורכו של הסרט, ואשר מזכירות לנו שאנו בסה"כ שותפים לחוויה קולנועית, בסופו של דבר - אם כי נהדרת מאין כמוה. עוד סרט שהצטערתי שהוא נגמר. אני חושב שהוא ידבר לכל אחד מאתנו, שבנערותו היה שבוי במיתוס הנפלא, אם כי המזויף משהו, של להקות הרוק.לסיכום: נוסטלגי ועדכני באחת, פיסת תרבות, מרתק, שנון ומקורי. 10 בסולם יגאל.
כמעט מפורסמים - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: קוונטין השולטגיל: 1225/08/2004 19:42:34
10/10אייקון ציון
או.קיי, סרט מדהים! מי שלא אהב את הסרט פשוט לא הבין אותו, זאת היא האמת הקשה... אני לא מנסה להעליב אף אחד אבל זה פשוט סרט מדהים!!!! קייט הדסון מפסיקה להיות הזונה המקסימה בקומדיות הרומנטיות ונותנת משחק משובח וראוי לאוסקר, אני גם חושב שהיא הייתה מועמדת.
שם: ziviגיל: 1605/10/2002 16:49:56
5/10אייקון ציון
סרט נחמד, לא יותר מידי אחלה בשביל להעביר מאה עשרים דקות פלוס מינוס. אהבתי בהתחלה את הרעיון של "האיש שכותב" את ה'קרדיטס'. הסרט עצמו לא מי יודע מה, יש לו עלילה עם עיניין אך סוף קיצ'י מידי, למרות שהוא דיי מפתיע לראות את כוכבינו נשארים ללא בן זוג, אבל לפחות, אם לא יותר, אם הגשמת חלומם.
קישורים
חץ כמעט מפורסמים (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי דרמה
נפש אחת One Life חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט