המתים המהלכים: עונה 5, פרק 8

The Walking Dead Series Review

תמונת כתבישראל גת על "המתים המהלכים: עונה 5, פרק 8":
"יוצאים לפגרה קצת שפופים, עם פרק בינוני ובלי יותר מדי מתח"
פוסטר The Walking Dead
משחק אנדרו לינקולן  נורמן רידוס  סטיב יון  לורה כהן  
אימה
ביקורת סדרה להמתים המהלכים: עונה 5, פרק 8 מאת ישראל גת | מבקר טלוויזיה
ציון המבקר
"בינוני למדי"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.6/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
"לא! לא, לא, לא! תחזרו לחדר שלכם ותכתבו את זה מחדש! והפעם, תהרגו את האחות הנכונה!" - זו היתה אמורה להיות התגובה של סקוט גימפל, המפיק של המתים, לתסריטאים שלו כשהם הביאו לו את סיום הפרק הזה. שלא תבינו לא נכון, זה לא שבכיתי בלי מעצורים כשבת' מתה, ואם הברירה היא בין בת' לבין קרול, כפי שכולם הימרו לפני הפרק, אז אני מוסר את בת' כמעט בלי למצמץ, אבל למה להרוג את בת' ולהשאיר בסדרה את אחותה הצנונית, מגי? מרגיז מרגיז מרגיז.כמיטב המסורת, מה היה לנו? אהבתי מאוד את פתיחת הפרק - קפצתי מהכורסא בתרועה כשריק האיץ את הניידת והעיף את בוב למסון באוויר, הסצינה הסתיימה בכדור של ריק לראש של למסון כשהוא מסנן לעברו "שתוק". סצינת בד-אסיות נהדרת של ריק שהייתי שמח לקבל מהמתים כל שבוע. הכומר גבריאל ממשיך להיות פאתטי, מעצבן וגם מסוכן לעצמו ולסביבה. אותי אישית מאוד הצחיקה התמונה שלו בורח בצליעה כשמאחוריו צולעים ודולקים הזומבים. למען האמת, זה היה עשוי להיות צדק פואטי אם הוא היה נתפס על ידי הזומבים בכניסה לכנסייה בזמן שקארל ומישון מנסים לפתוח את הדלתות, אבל לצערנו היוצרים לא עשו אתנו את החסד הזה. הם כן נתנו לנו את מישון משספת זומבים עם הקיטאנה, לא לגמרי אותו דבר אבל בהחלט מספק.
הצבא של אייברהם מתוגבר בטארה, גלו ומגי חוזר בכבאית בדיוק בזמן כדי ללכוד את כל הזומבים בתוך הכנסייה ולהזכיר למגי שיש לה אחות. בבית החולים בת' ודון זורקות את השוטר אודונל מפיר המעלית הפתוח, הרי לא יכול להיות שיראו פיר מעלית פתוח בלי לזרוק דרכו מישהו שלוש דקות אחר כך, נכון? חבל שהסדרה לא לוקחת את הזמן בעונה הזו לבנות דמויות של "רעים" כמו שצריך, לדון בהחלט היה סיכוי. ריק מנהל מו"מ על חילופי השבויים כשברקע טייריס וסשה מנהלים את דו שיח העלובים והשקרנים של החבורה. סצינת חילופי השבויים עצמה היא קצת תמוהה, מה עשוי לגרום לריק, מנהיג ושוטר מנוסה, להכניס את כל החבורה שלנו אל תוך המתחם המבוצר של "האויב" לצרכי ביצוע העסקה?שתי הסצינות האחרונות כמעט מביכות בנחיתות העלילתית שלהן. קרול, שלפני פחות מיממה נדרסה ונכנסה לקומה על סף מוות, מגולגלת החוצה בהכרה מלאה על כסא גלגלים ובסופו של דבר אפילו על הרגליים – מספר השיאים של גינס התקשרו והודיעו שהשיא להתאוששות רפואית מהירה שמור לקארול עד סוף כל הדורות. המוות של בת' הוא מדכא ומיותר, לא היתה שום סיבה שלא להשאיר את נוח בביה"ח ולבוא לחלץ אותו משם מאוחר יותר. לא ברור הצורך להרוג דמות ראשית אם הסיפור לא דורש את זה, זה נראה מוות מאולץ לצרכי רייטינג, אם החבורה שלנו הצליחה לצאת בלי פגע מטרמינוס בפרק פתיחת העונה, הם היו אמורים לצאות ללא פגע גם מבית החולים ואנחנו לא היינו כועסים, באמת.
בתמונה האחרונה של הפרק ממש ריחמתי על לורין כהן, השחקנית שמגלמת את מגי, שבסך הכל עשתה עבודה טובה, אבל באמת שאין בזה כדי לחפות על הפאשלה של הכותבים בנוגע למגי בעונה הזו. אפרופו פאשלות, זה נראה כאילו שהיוצרים ואנשי הצוות הטכני לא ממש מקפידים, בלשון המעטה, על החורים בעלילה. הדברים הבלתי הגיוניים שמתרחשים בסדרה לא אמורים לקרות גם כשמדובר מראש בעולם בדיוני. זה עובד ולא אכפת לנו כשהם מספקים פרקים מעולים כמו שני הראשונים, זה צורם ולא מתקבל טוב כשהפרקים "מזייפים" מבחינת העלילה והקצב.לא אשכח כמובן להזכיר את מורגן מיודענו שהופיע אחרי סיום הקרדיטים והפעם נראה שהוא מודע לזהות האנשים שעל עקבותיהם עלה. היה מוזר להיזכר שהוא שימש כטיזר גם בסוף הפרק הראשון בעונה הזו, בלי שראינו אותו אפילו לפריים אחד במהלכה.
המתים המהלכים 5 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצים להיות הראשונים לפרסם כאן ביקורת גולשים? לחצו על הכפתור והעלו ביקורת סדרה
קישורים
חץ המתים המהלכים 5 (עמוד סדרה)
ביקורות נוספות של סדרות אימה
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט