המתים המהלכים: עונה 6, פרק 11

The Walking Dead 6 Series Review

תמונת כתבישראל גת על "המתים המהלכים: עונה 6, פרק 11":
"הפרק החלש ביותר עד כה בעונה"
פוסטר The Walking Dead 6
משחק אנדרו לינקולן  נורמן רידוס  סטיב יון  לורה כהן  
אימה
ביקורת סדרה להמתים המהלכים: עונה 6, פרק 11 מאת ישראל גת | מבקר טלוויזיה
ציון המבקר
"סיפורים פרומים"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9.1/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אחרי שפינקו אותנו בשני פרקי פתיחה ברמה גבוהה, כל אחד בדרכו, הפרק של השבוע של "המתים המהלכים" צלל ברמתו. קיבלנו פרק פחות מבינוני, לא מספיק מהודק ברמת הסיפורים, להוציא סצינת פעולה מוצלחת למדי ולא צפויה שננטעה במרכזו.קיבלנו קצת הרחבה על מי זה "ישו" ומאיפה הוא מגיע וגם, דרך ההתבוננות על ההתנהגות שלו מול כל הדמויות האחרות, התחלה של הבנה על למה הוא זכה לכינוי הזה. (זה קצת מצחיק לכתוב על "ישו" בסקירת טלוויזיה שבועית, בהתחשב במטען ההיסטורי של השם, וזה עוד יותר מצחיק לראות את כל החברים שלו בפרק הזה קוראים לו בשם הזה בנונשלנטיות מוחלטת).
התמקדנו השבוע עוד קצת גם באייברהם, ובהתלבטות הפנימית שיש לו עם המשיכה הבו זמנית לרוזיטה ולסשה. הבעיה היא שאייברהם נראה יותר מדי כמו קריקטורה. אני מניח שזה מכוון אבל זה גורם לי לחוסר יכולת להזדהות, אמפתיה או אפילו עניין אמיתי בשאלת הבחירה הזוגית שלו. אמנם הדיאלוג האניגמטי שלו עם גלן בנוגע לטעם בהבאת צאצאים לעולם שעלול לבוא לקיצו בכל רגע היה מעניין, אבל לא מעבר לאנקדוטה.מה שמביא אותי לטפל גם בגלן ומגי, הציר השני מבין הגיבורים שלנו שבו התמקד הפרק. הסדרה חוזרת פה לבעיות שהיו לה עם גלן ומגי בעונה הקודמת. גלן לא מספיק מעניין אם לא מדובר בסכנת מוות מיידית ומגי פשוט לא מספיק יציבה. נכון שהיא נותנת אחלה תצוגה קשוחה בסצנת המיקוח האחרונה מול גרגורי אבל ביתר הסצנות שבה היא נמצאת על המסך היא פשוט אנמית.
ולבסוף, גרגורי. עוד דמות נבל, אולי נבל למחצה. אולי הוא עוד ישנה את עורו במהלך העונה. בינתיים מדובר בדמות שבלונית לגמרי, כאילו שיוצרי הסדרה החליטו שלא יכול להיות פרק בלי איזושהי דמות שאנחנו צריכים להתעצבן עליה או לשנוא אותה. זה קצת מזלזל בצופים.הבשורה הכי טובה שהפרק הזה הביא לנו היא הפרק הבא. החבורה שלנו יוצאת להילחם ולחסל את האיום ששמו ניגן. כמו כל מי שעוקב אחרי חדשות מהמתים, אני כבר יודע שניגן יגולם על ידי ג'פרי דין מורגן (הקומיקאי מ"השומרים") ואני סקרן מאוד לגבי הדמות הזו. אני די בטוח שניגן לא יהיה נבל של פרק אחד בלבד, אני מנחש שהוא ירחף מעל העולם של הגיבורים שלנו לפחות עד סוף העונה הזו, ואני די בטוח שזה לא יהיה משעמם כמו גרגורי.
המתים המהלכים 6 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: עמיגיל: 3614/02/2016 14:12:38
9/10אייקון ציון
מסכים עם כל מילה. איפושהו, רמת הציפייה לחצי השני של העונה היא הכי נמוכה מכל העונות עד כה. המוות כביכול של גלן היה אחזרי ומדכא , אבל החזרה שלו לחיים איפושהו הייתה מדכאת יותר כי היא ביטלה את סערת הרגשות והחזירה אותנו לשגרה, והשגרה מתחילה להמאס
קישורים
חץ המתים המהלכים 6 (עמוד סדרה)
ביקורות נוספות של סדרות אימה
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט