אימה אמריקאית: עונה 5, פרקים 8+9

American Horror Story 5 Series Review

תמונת כתבקארין דובינסקי על "אימה אמריקאית: עונה 5, פרקים 8+9":
"שלל התפתחויות מפתיעות וטראגיות"
פוסטר American Horror Story 5
משחק ליידי גאגא  קתי בייטס  איוון פיטרס  שרה פאולסון  ווס בנטלי  מאט בומר  
אימה
ביקורת סדרה לאימה אמריקאית: עונה 5, פרקים 8+9 מאת קארין דובינסקי | כתבת קולנוע
ציון המבקר
"היסטרי ולא צפוי"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
10/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
שני הפרקים ששודרו בשבועיים האחרונים בסדרה הותירו אותי בתדהמה מוחלטת. אם חשבתי שהפרקים הקודמים היו מטורפים, הפרק השמיני התעלה על כולם.הפרק הזה התמקד יותר בג'ון ובחיפושיו האובססיביים אחרי רוצח עשרת הדיברות, שרצח בצורה ברוטלית עד בלתי אנושית קבוצת אנשים מסוימת. אנחנו גם מבינים למה הרוצח רצח דווקא את האנשים האלה, אבל תכף נתייחס לזה. בפרק זה אנחנו מגלים אחת ולתמיד מה בעצם הקטע של ג'ון במלון קורטז, למה הוא בכלל נשאר שם כל כך הרבה זמן, וסוף סוף את זהות הרוצח המזעזע. אנחנו מגלים שזה ג'ון! כן, כן, ג'ון עצמו. מי היה מאמין? בטח לא אני. הייתי בשוק. איך יכול להיות שבן אדם מחפש אחרי עצמו, ובעצם לא זוכר שרצח וביתר כמעט עשרה אנשים? הכל נראה לי מסורבל. היוצרים ניסו להסביר בכך שמארץ' רצה מישהו שישלים את עבודותיו כי הוא רוח. הוא תקוע במלון וצריך מישהו שיכול לצאת ולהמשיך במסע הרציחות.
אז בעצם ג'ון החל לרצוח אנשים באכזריות על פי עשרת הדברות, אבל לא סתם אנשים אלא פושעים או נואפים או כל אחד שעובר עליהן. הגיע להם? יש מצב. אבל זה עדיין רצח, ומי היה מאמין על ג'ון התמים ורודף הצדק? בנוסף הוא גם נזכר שאשתו בגדה בו עם עמיתו לעבודה, ורוצח אותו על פשע נאיפה. מה יעשה כשיגלה שהיא ערפדית? האמת שלא ידעתי אם לשנוא אותו או פשוט לרחם עליו, זו מין דמות חצויה שכזו.אחרי שהפרק השמיני התמקד בדמות ראשית, ג'ון, הפרק התשיעי מתמקד בדמות הכי ססגונית בסדרה, חוץ מליז טיילור כמובן - הרוזנת היקרה. פרק מותח ומפתיע המתאר בצורה נפלאה את הרגשתה של הרוזנת לאחר שגילתה כי אהבת חייה, ולנטינו, עדיין "חי" (בצורת ערפד כמובן).
הרוזנת מממשת את תכניתה להינשא לוויל דרייק ומתמרנת את דונובן כדי שיחשוב שהיא באמת רוצה אותו חזרה, אבל זה כמובן, עוד שקר מבין כל שקריה. אני מאוד שמחתי כשראיתי שהמזימה של איריס, דונובן ורמונה לחיסול הרוזנת יצאה לדרך, אבל כמובן שזה לא יהיה כזה פשוט או אפשרי. דונובן נשאר פתטי ומנוצל ובאמת ובתמים האמין שהרוזנת רוצה אותו, כאילו כלום לא קרה, והכל התפוצץ לו בפרצוף.מה שקרה לוויל היה פשוט אכזרי מדי, ועוד דקה אחרי שהתחתן. אני מניחה שהיא תיקח את הילד שלו ותהפוך גם אותו לערפד, אלא אם כן דונובן יתעשת ויחבור יחד עם רמונה (שכלואה נכון לרגע זה) ואיריס על מנת לעצור את הרוזנת אחת ולתמיד.
אימה אמריקאית 5 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: ר.גיל: 2105/10/2023 15:52:05
10/10אייקון ציון
לחלוטין אחת משלוש העונות הטובות ביותר עם "הכישוף" ו"המוסד הסגור", אם לא העונה הטובה ביותר שנוצרה בסדרה. המשחק המצוין של הזמרת-שחקנית-יוצרת ליידי גאגא בא לידי ביטוי לאורך כל העונה. הספוט של המלון מותיר את הצופה מרותק לכיסא עם כמיהה לצפות בכל פרק ופרק אחד-אחרי-השני. לדעתי מדובר בעונה בה צפיתי בכמות הפעמים המרבית. הקידום של העונה כמו גם ההתנהלות סביבה הייתה לא צפויה ואף חדשנית.
קישורים
חץ אימה אמריקאית 5 (עמוד סדרה)
ביקורות נוספות של סדרות אימה
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט