קליאו וסנדרה ביקורת סרט

Cleopatra Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "קליאו וסנדרה":
"שחקנים נפלאים"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Cleopatra
משחק נורמה אלאנדרו, נטליה אוריירו, לאונרדו סבראליה, הקטור אלטריו, אלברטו דה מנדוזה, בוי אולמי במאי/ת אדוארדו מיניונה  
זר
ביקורת סרט לקליאו וסנדרה מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"שחקנים נפלאים"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע20.0%
בבית
אחכה לדי.וי.די60.0%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות20.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הסרט הארגנטינאי "קליאו וסנדרה" ראוי לצפייה בעיקר בזכות שלושה שחקנים: נורמה אלאנדרו, נטליה אוריירו ולאונרדו סברלייה - כל אחד מהם מצליח ליצור דמות מעניינת. הצרה היא שלמרות הדמויות הצבעוניות, עלילה לא ממש קיימת ולכן הן נשארות בגדר סטריאוטיפ בלבד. כאן מגיעה השאלה המרכזית, האם יש מישהו שבאמת יטרח לשלם 35 ₪ כדי לראות סרט נטול עלילה ממשית כדי לצפות בשלושת הכוכבים הדרום האמריקאים מטיילים להם ברחבי ארגנטינה?"אושן 12" היה הסרט האחרון שראיתי שכולו התבסס על החיוך של הכוכבים שלו והיה נטול עלילה. הרעיון פשוט: בואו ניקח את הכוכבים הלוהטים ביותר בהוליווד ונארגן להם טיול ברחבי אירופה וגם נצלם את הנהנתנים מבלים. זו היתה גם התחושה המרכזית בזמן שצפיתי ב"קליאו וסנדרה". עושה הרושם שהבמאי אדוארדו מיניונה עושה לנו את אותו הטריק. באופן מפליא הטלנובלה העממית והלא מגובשת שלו מצליחה קצת יותר מאותו מוצר ההוליוודי נוצץ ויומרני.
בסרט שיש בו מספר רגעים מרגשים ומשעשעים, ובעיקר שחקנים מקסימים שהחיוך שלהם כובש את המסך, לא ממש קיים סיפור. לכאורה יש כאן מסע משותף בין קליאו, מורה בפנסיה שבעלה המובטל והשיכור עולה לה על העצבים בזמן שהיא חולמת להיות שחקנית בטלנובלה וסנדרה, כוכבת טלנובלות שלא ממש אוהבת את החיים שלה ואת הסוכן שלה שמנסה לפתח עבורה קריירה בהוליווד. שתי הנשים נפגשות, מתידדות ובאופן בלתי ברור הן בורחות ביחד מהגברים בחייהן. כמו בכל סרט מסע הן אמורות ללמד אחת את השנייה מספר דברים על החיים.לא מספיק שהידידות ביניהן מסריחה מחוסר אמינות מזעזע, הבמאי אדוארדו מיניונה והתסריטאית סילביה צ'רגווה לא טורחים לחזק את הקשר ביניהן. כנראה הם חשבו שמספיק יהיה להכניס אותן למכונית שידברו קצת ואז להפריד ביניהן. זו הטעות התסריטאית המרכזית של הסרט, הקשר בין שתי הנשים לא העמיק מספיק והן כבר מתחילות במסע נפרד המורכב מרצף אפיזודות תלוש לחלוטין שמתגלה כמאוד לא מעניין והגרוע מכל - צפוי. סנדרה מתאהבת בכפרי חתיך שלא יודע מיהי בכלל, ואילו קליאו הופכת למלצרית בגן אירועים ולשתי שניות משחקת אותה פמיניסטית.
אני חייב לציין שמעולם לא ראיתי טלנובלות בכיכובה של נטליה אוריירו אבל כשחקנית קולנוע היא בהחלט עוברת מסך. מתברר שהכוכבנית בעלת חן רב ולמרות שהתפקיד שלה קלישאי לחלוטין היא עדיין מצליחה להקסים. לשחקנית הותיקה נורמה אלאנדרו המוכרת לקהל בישראל מהסרטים "רק בן אדם" ו"הבן של הכלה", יש חיוך מקסים אבל גם היא לא מצליחה ליצור דמות אמינה. לאונרדו סברליה החתיך מוכר לקהל בישראל מתפקידיו בסרטים "עיר ללא גבולות", "כסף שרוף" ו"כרמן". בסרט זה הוא לא ממצה רבע מכישרון המשחק שלו ובעיקר מתפקד כדוגמן ג'ינסים."קליאו וסנדרה" הוא מוצר שמיועד אך ורק למי שרוצה להתבשם מהנוכחות של שלושת השחקנים הארגנטינאים המקסימים, ולא ממש מזיז לו שאין עלילה ושהדמויות לא ממש מתקדמות לאיזשהו מקום. הפרסומת מציינת שמדובר במפגש פסגה בין כוכבי קולנוע ארגנטינאים. אני חייב לציין שהפסגה הזו לא כל כך גבוהה. אתם בטח שואלים למה אחרי ביקורת כזו אני בכל זאת נותן שלושה כוכבים? ניחשתם נכונה: כל שחקן מקבל כוכב, הבמאי וצוותו מקבלים אפס.
קליאו וסנדרה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצה להיות הראשון/נה לפרסם כאן ביקורת גולשים ?
קישורים
חץ קליאו וסנדרה (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי זר
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט