מד מן: עונה 7, פרק 11

Mad Men Series Review

תמונת כתבישראל גת על "מד מן: עונה 7, פרק 11":
"כל החלקים בפאזל מתחילים להסתדר במקום"
פוסטר Mad Men
משחק ג'ון האם  אליזבת' מוס  ג'אנוארי ג'ונס  כריסטינה הנדריקס  וינסנט קרת'יסר  
דרמה
ביקורת סדרה למד מן: עונה 7, פרק 11 מאת ישראל גת | מבקר טלוויזיה
ציון המבקר
"סוף עידן"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.5/10
?
מדד פופולריות
3.1/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
בלב כבד אנחנו מבינים שהסוף מתקרב. לא רק בגלל מספרי הפרקים והידיעה שנשארו רק 3 פרקים עד שהקלאסיקה הטלויזיונית הזו תיעלם מחיינו, פשוט יודעים כי "מד מן" נותנת לנו סימנים. תמונת הסיום של הפרק היא סמל לסיום עידן: חמשת השותפים במשרד, חמשת האלילים הכל יכולים של הסוכנות, עומדים נטושים ונבוכים במרכז המשרדים, אחרי שהודיעו ליתר העובדים על ה"בליעה" של הסוכנות על ידי מקאן. החדשה כל כך מסעירה את הרוחות שהעובדים האחרים מתפזרים ומשאירים את הגיבורים שלנו המומים, כאילו שלא הספיקה להם המהלומה שהם חטפו כרגע.אז השם הזה, "סטרלינג קופר" שמלווה אותנו כבר 7 עונות (כמעט 10 שנים), מת בפרק של השבוע. הסוכנות הקטנה, המגניבה, הנשכנית, היצירתית, נבלעת לתוך בטן המפלצת. לא שהם לא מנסים לשלוף עוד טריק אחד משרוול המשרד בלוס אנג'לס, אבל הנציג ממקאן מקרקע אותם ביעילות. ואז הוא מציע להם את הסוכריות שאמורות להמתיק את גלולת המעבר.
ג'ואן מרגישה שהיא תהיה זו שתסבול הכי הרבה מהמעבר. היא מבינה שמה שכנראה מצפה לה הוא 4 שנים של סקסיזם. אף אחד לא ייקח אותה ברצינות המקצועית שמגיעה לה. מצד שני, אולי סוף סוף היא מצאה את הגבר שיתייחס אליה כמו שצריך. מהצד השני טד צ'ו מאושר עד הגג מהמעבר הצפוי. הוא מתחרט על המעבר שלו ללוס אנג'לס ומתנצל בפני דון על כך ש"לקח" לו את המקום. מקצועית הוא יקבל מהמעבר למקאן את הגשמת השאיפה עליה הוא דיבר עם דון בפרק הקודם, וברמה האישית הוא גם מצא לו בת זוג שהוא מאושר איתה. אין לו מה לחפש במשרד הלוס אנג'לסי של החברה. פגי מחפשת מוצא מקצועי מהמעבר. היא מקבלת עצה מהסוכן שלה, שטוען שהיא תהיה חייבת להגיע למקום כמו מקאן ומוטב מוקדם ממאוחר. בעוד 3 שנים היא תוכל לקבל חוזה עם שכר גבוה פי 4 מהשכר הנוכחי שלה. זו עצה שהיא לא יכולה לדחות. ברמה האישית פגי וסטן ממשיכים להתקרב. פגי מתוודה על ההריון הלא רצוי שעברה ועל הילד שהיא מעדיפה לא לדעת מה קרה לו, כדי שהיא תוכל להמשיך בחייה בלי שזה ימוטט אותה. לו הולך להגשים את החלומות שלו באולפני אנימציה ביפן. בדרך הוא גם מגשים במידה מסויימת חלום של כל מי שהיה אי פעם שכיר בעבודה מתסכלת. הבעיה היא שהוא עשה את זה בצורה כל כך גמלונית ומכוערת שאי אפשר היה להריע לו על המהלך.
לגבי פיט קמבל- אתה יודע שסוף העולם מתקרב כשעובר פרק שלם של "מד מן" ופיט הוא הדמות הנחמדה מכולם בפרק. הוא נחמד לפגי, הוא נחמד לג'ואן, הוא תומך בגרושתו (זכינו לראות שוב את טרודי במסגרת השטיק הקטן של מאט וויינר שנותן לנו טעימה מכל דמויות העבר בפרקי סיום הסדרה). הוא אפילו מצליח לקבל ברוח טובה את העלבונות של קן וסוגר עוד תקציב גדול שמגוייס לטובת תרגיל הצלת הסוכנות. רוג'ר לוקח ללב את פירוק הסוכנות שקרויה על שם משפחתו. הוא מרגיש שזה לא רק סוף עידן מקצועי - אין גם מי שימשיך את שם המשפחה. דון, מנסה לנחם אותו ש"שם זה רק שם", אם יש מישהו שיודע שזה לא נכון הרי זה ידידנו דון דרייפר (מישהו אמר דיק וויטמן?). אפרופו דון, הוא גם קיבל בפרק הזה הכי פחות זמן מסך יחסית וגם נשאר במצב הרגשי המבולגן מכולם, כשהוא הולך לחפש את דיאן המלצרית, שנעלמה ללא עקבות.האנקדוטה של הפרק הזה - לרגע קטן אחד, "מד מן" הפכה ל"משחקי הכס”. זה קורה כשפיט קמבל ומנהל בית הספר שלא קיבל את בתו, רבים על עימות בין משפחותיהם שהתרחש לפני 300 שנה ופיט צועק "אבל זה היה לפי פקודה מהמלך". הגרסה המד מנית לחתונה האדומה?
מד מן 7 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצים להיות הראשונים לפרסם כאן ביקורת גולשים? לחצו על הכפתור והעלו ביקורת סדרה
קישורים
חץ מד מן 7 (עמוד סדרה)
ג'ון האם
ביקורות נוספות של סדרות דרמה
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט