המתים המהלכים: עונה 6, פרק 5

The Walking Dead 6 Series Review

תמונת כתבישראל גת על "המתים המהלכים: עונה 6, פרק 5":
"תושבי אלכסנדריה מקבלים הצצה למציאות שבחוץ"
פוסטר The Walking Dead 6
משחק אנדרו לינקולן  נורמן רידוס  סטיב יון  לורה כהן  
אימה
ביקורת סדרה להמתים המהלכים: עונה 6, פרק 5 מאת ישראל גת | מבקר טלוויזיה
ציון המבקר
"סדק בחומה"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9.1/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
טוב, אז נראה שנידונו להתעסק ב"תעלומה" של גלן לפחות עד סיום החצי הזה של העונה. זה נראה כמו עוגן לא רע: האם גלן מת? לא שקיבלנו השבוע יותר מדי רמזים מועילים שיעזרו לנו בעניין, אבל איכשהו, ההתעקשות התסריטאית להשאיר את השאלה פתוחה, היא רמז די עבה ל"הפתעה" שצפויה לנו לקראת סוף הפרק השמיני. כנראה.השבוע היה לנו עוד פרק בו לא קרה יותר מדי. חלק מהדברים שכן קרו הצריכו מהצופים להרבה סבלנות ומנה גדושה של השהיית חוסר האמונה. קודם כל, ריק מופיע בריצה בשערי אלכסנדריה כשהוא נמלט מפני עדר מהלכים עצום שבעקבותיו. לא קיבלנו שום הסבר על נס ההימלטות שלו מהקרוואן המוקף אלפי זומבים, ונראה גם שהפציעה בידו, שנראתה די רצינית ומגבילה רק לפני פרק וחצי, נעלמה כלא הייתה (להזכירכם, ב"זמן הסדרה" מדובר על לא יותר מכמה דקות).
מישהו צריך להמציא משחק שתייה שמבוסס על מספר הפעמים במהלך העונה בהן שמענו ועוד נשמע את כל הגרסאות האפשריות של נאום ה"אתם לא יודעים איך זה שם בחוץ, אבל אנחנו יודעים ואנחנו נלמד אתכם". בכלל, פתאום הבנתי שיש לפעמים פרקים של המתים שמבחינת המבנה, קצת מזכירים לי מחזמר או אופרה, עד לרמה שזה ממש קומי. כל הדיאלוגים בין הדמויות נערכים במשפטים קצרצרים, ואז, כל כמה סצינות פתאום מישהו פוצח במונולוג ארוך וכולם פשוט עומדים סביבו ומקשיבים, בפרק הזה הדבר ממש בלט ופתאום נראה צורם מאוד.אם אני מחפש עוד הברקות מכיוונו של ריק, כנראה שהוא חושב שזה ממש אפקטיבי לבקש מכל תושבי אלכסנדריה לשמור על פרופיל נמוך, שקט וחשוך ככל האפשר כדי לא לפתות את הזומבים לנסות ולמוטט את החומה. אה, אבל את השכנוע בואו נעשה ממש קרוב לחומה, ונעשה אותו בצעקות.
בפרס החלק שבכל זאת הצליח להזיז לי משהו בפרק הזה, זוכים החלקים של מגי ואהרון. מגי הצליחה לחזור ולהיות דמות נורמלית, אנושית ומרגשת, אחרי כל הטענות שהיו לי אליה בעונה הקודמת. לורין כהן, השחקנית שמגלמת את מגי, כרגיל בהופעה טובה. אף אחת מהבעיות שהיו לי עם מגי לא הייתה באשמתה.הזומבים שמגי ואהרון נתקלים בהם במנהרה היו מגניבים במראה, הזכירו לי מפלצות מסרטי אימה ישנים, והזומבים שחיכו להם בסוף הדרך היו ממש מבריקים עם העוויות שגרמו לי לצחוק בכל רם. שוב אני מוריד את הכובע הוירטואלי שלי לכבוד מחלקת האיפור והניצבים המצוינים של הסדרה. הקטע האחרון של מחיקת שמם של גלן וניקולס מקיר הזיכרון קצת קלקל את הטעם הטוב שהיה לי ממגי ואהרון, זה היה קיטש מיותר ועוד מהלך במסכת נסיונות ההטעיה שלנו בשאלת גלן, כי לגבי ניקולס אין לנו ספק.עוד כמה נקודות חיוביות בפרק הזה:

• דיאנה אולי מתחילה לצאת מהלם הקרב. סביר להניח שחזינו בפרק הזה בהעברת השלטון הלא רשמית באלכסנדריה מדיאנה לריק כשדיאנה כנראה תהיה שם על תקן "חוזת המדינה".

• קיבלנו העמקה של דמות נחמדה וחיובית ככל הנראה, ד"ר דניס, וגם נשיקה לסבית, באותו המחיר.

• אפרופו נשיקות, ריק וג'סי סוף סוף הגיעו ל First Base

• הרמז לסדק שאולי מתהווה בחומה, מן הסתם כמטאפורה לאוטופיה של אלכסנדריה שנסדקה קשות בפרק הזה.
המתים המהלכים 6 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: עמיגיל: 3614/02/2016 14:12:38
9/10אייקון ציון
מסכים עם כל מילה. איפושהו, רמת הציפייה לחצי השני של העונה היא הכי נמוכה מכל העונות עד כה. המוות כביכול של גלן היה אחזרי ומדכא , אבל החזרה שלו לחיים איפושהו הייתה מדכאת יותר כי היא ביטלה את סערת הרגשות והחזירה אותנו לשגרה, והשגרה מתחילה להמאס
קישורים
חץ המתים המהלכים 6 (עמוד סדרה)
ביקורות נוספות של סדרות אימה
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.9ציון מבקרים5 / 3.5
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20234דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט