מרוששות - עונה 2

Broke Girls 2 Series Review

תמונת כתביאיר פרי על "מרוששות - עונה 2":
"למרות אתגר העונה השנייה, 'מרוששות' עדיין מצחיקה ובעיקר - עם אצבע על הדופק"
פוסטר Broke Girls 2
משחק קייט דנינגס  בת' בהרס  גרת' מוריס  ג'ונתן קייט  
סיטקום
ביקורת סדרה למרוששות - עונה 2 מאת יאיר פרי | מבקר קולנוע וטלויזיה
ציון המבקר
"עכשווי ומצחיק"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
5.8/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
מקס היא מלצרית ממורמרת וענייה. קרוליין היא בת עשירים שנאלצת למלצר כשאביה נעצר על הונאת מס. השתיים מוצאות את עצמן גרות זו עם זו והופכות לחברות הכי טובות. כך מתחילה העונה הראשונה של "מרוששות", אשר במהלכה מנסה קרוליין לשכנע את מקס הציניקנית לרדוף אחר חלומה ולהתפרנס מהקאפקייקס שהיא מכינה. בסוף העונה, מצליחות השתיים להגיע אל גורו הבישול מרת'ה סטוארט שמתלהבת מהקאפקייקס. העונה השנייה, אם כן, נפתחת באופטימיות מרגשת, שזאת בדיוק הבעיה בסדרה שמדגישה את היותה קומדיה שחורה.ובאמת "מרוששות" איבדה צופים בעונתה השנייה, בין השאר כי נראה שהשתיים כבר החלו לסלול את דרכן להצלחה, ולצאת מעליבות החיים. בעונה השנייה פותחות השתיים חנות לקאפקייקס ואף מתקדמות בחייהן האישיים כאשר קרוליין פוגשת בבחור חלומותיה, שמגשים חלום גם למקס - ממתקים בחינם. משהו גם השתנה בדינמיקה ביניהן - הקונטרסט שבין מקס הקודרת וקשת היום לקרוליין הפרחה הבלונדינית הטשטש כשנהיו החברות הכי טובות, אנחנו נותרים לתהות - מה נותר מהסדרה הזאת, שמספרת כעת את סיפורן של שתי חברות טובות שפותחות עסק זעיר?
אל תדאגו, וויטני קאמינס, הכותבת והקומיקאית האחראית על הסדרה הזו (כמו גם על "ויטני" בכיכובה) לא תותיר אותנו באוויר, ולא תותיר את הבנות מאושרות ליותר מדי זמן. אבל זאת לא הקריסה הטראגית של הזוגיות של קרוליין שאחראית על רף ההומור של הסדרה, וגם לא ההתמוטטות (המילולית) של העסק של הבנות. מה שהופך את "מרוששות" לאחת הקומדיות המצחיקות ביותר על המסך כרגע היא המציאותיות הקשוחה והבלתי מתפשרת שלה.סיטקומים רבים מתייחסים בהומור סלחני להתעלמות מהמצב הכלכלי של הדמויות. זכורה למשל הסצנה בה החברים מ"חברים" מבינים שאולי כדאי שילכו לעבוד במקום לכלות את זמנם בקריאת עיתונים ורכילות בבית הקפה השכונתי. לעומתם, עלילת "משפחה מודרנית", לדוגמה, מתרחשת בעולם שבו כנראה תמיד סוף שבוע, הדמויות פנויות לחלוטין מכל עיסוק, מלבד קלייר החוזרת בכל רגע נתון עם שקיות נייר עמוסות מהסופר. לעומתם, מקס וקרוליין ממלצרות במשמרות כפולות ומכופלות, מנסות להשיג כסף בכל דרך, גם אם זה אומר לנקות דירות של זרים, לשמרטף על תינוקות של עשירים ולמכור סמים קלים, הן קורסות מתשישות ומחובות וחולקות דירת חדר וחצי בוויליאמסבורג, ברוקלין הבלתי זוהרת בעליל.
"מרוששות" חיה עם אצבע על הדופק. הרפרנסים העכשווים, האיזכורים לרשתות חברתיות, מימים, הזמינות של סמים קלים וקשים, הבדלי מעמדות ותתי-תרבויות כמו היפסטרים ונאו-סטלנים הופכים את "מרוששות" לאנטי-תזה של הסיטקום ה"על זמנית" הקלאסית. קומדיות מצבים כמו "סיינפלד", "חברים" ו"משפחה מודרנית", מבקשים ליצור תמונה כללית של חיים בעולם מודרני והתמודדות עם חברות, אהבה ומשפחה. "מרוששות", לעומת זאת, חי כאן ועכשיו. מקס, לדוגמה, יכולה להוות ייצוג של דור שגדל לתוך מיתון וכבר למד לקבל בהומור את האכזבה הידועה מראש ופוחד פחד מוות מניסיון להגשים את עצמך. קרוליין, הנוחתת לתוך העולם שלנו ממרומי האפר איסט סייד, דוחקת את מקס להמר על חלומותיה מתוך איזו אידיליה רומנטית, ובמקביל לומדת על בשרה את מחיר הכשלון.העונה השנייה של "מרוששות" מתמודדות עם האתגר של כל סדרה ששרדה עונה ראשונה בהצלחה - כיצד להתקדם בעלילה מבלי לאבד את מה שהקסים את הצופים מלכתחילה. יכול מאוד להיות של"מרוששות" לא מחכות שנים ארוכות של הצלחה והיא כנראה 'תקפוץ מעל הכריש' כאשר האמא המושמצת של מקס תופיע לבסוף. אבל בינתיים, "מרוששות", יחד עם "לואי" ו"בנות", משתייכת לעולם הסדרות שמסרבות לדבר על 'כלום' ורוצות להתמקד במה שהופך את העשור השני של המילניום השלישי לכל כך מגניב וטראגי, ועושה זאת בחן מיוחד והומור אשר, לשם שינוי, גורם לי לצחוק בקול רם.
מרוששות - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: Jason Stathamגיל: 2304/05/2014 16:29:10
5/10אייקון ציון
חביבה ולא יותר מזה.
שם: ליטל לויגיל: 2221/12/2012 11:31:31
2/10אייקון ציון
הסדרה נחמדה.. אותי אישית היא לא מצחיקה.. ולא מעניינת.. ממליצה לראות רק שממש אין לכם דבר אחר לראות.. לא אהבתי..
קישורים
חץ מרוששות (עמוד סדרה)
ביקורות נוספות של סדרות סיטקום
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.6
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Radical5רדיקליציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 4.3
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט