אחרי שבפרקים הקודמים נפרדנו מזוהר כשהיא במצב רוח מרומם אחרי שיצאה לבלות במסיבת יום ההולדת שלה, בפרק השישי אנחנו פוגשים אותה ואת אשר בבוקר שלמחרת שנראה ורוד הרבה פחות. אשר מסיע את זוהר לעבודה ומגלה למורת רוחו שרוצים לפטר אותה ושהסיבה לכך לטענת המעסיק היא התערבותו המוגזמת בחייה. זאת סצינה לא קונבנציונלית בה יש שני דיאלוגים שמתרחשים בו זמנית - אשר והמעסיק מ"ארומה", וזוהר שנמצאת מטרים ספורים מהמקום ומתבוננת מהצד בסיטואציה בעיניים תוהות (שמותירות ספק אם היא מבינה מה היא רואה), כשבמקביל היא משוחחת בהתלהבות עם אחד העובדים על האירועים מהמסיבה.הבחירה לאחד את ההתרחשויות גורמת לעומס אינפורמציה ורעש שמכביד על הצפייה ומביא לתחושה מעורערת עקב הניסיון לעקוב אחרי כל מה שנאמר. נראה כי שוב ושוב מבקשים היוצרים לגרום לנו אי נוחות והזדהות טוטאלית עם עולמם המבולבל של אנשים המתמודדים עם אוטיזם ומצליחים לעשות זאת דרך בחירות אמנותיות מבריקות שגורמות לנו להרגיש כמותם לכמה רגעים.
פרסומת
הסצנה הזו מתווספת לסצנה נוספת שמציגה את העולם שבחוץ כאיום אלים שהולך וסוגר על הדמויות כשרון, שבפרק השישי ראינו אותו בורח מהסופר אחרי שניסה לצאת לקנות חלב, מתמודד שוב עם הפחד לצאת מהדירה לבד בעידודה של נאווה, אשר מנחה אותו להתמקד בהצלחות הקטנות שבדרך ולא במטרה, מה שמביא אותו בפרק אחרי לצאת לטיול עירוני שמתפתח במפתיע להרפתקה לילית מרגשת.רון נלחם. הוא נע בין ספקנות לאופטימיות זהירה. מותה של נאווה עמה הוא קשר חברות מיוחדת מדרבן אותו להעז לצאת מהדירה ולהתמודד באומץ רב עם מה שמהווה את האיום הגדול ביותר על חייו - מפגש עם אנשים זרים. הוא מצולם בצילום כתף תזזיתי שמצליח להעביר לנו את חווייתו הרגשית הסוערת, כשברקע קולות העיר הסואנת שוב גורמים לנו לחוש אי נוחות. הערב מתחיל לרדת והוא נכנס לבר, שם הוא נאלץ להתמודד עם החרדה החברתית שלו ומצליח לפתח שיחה עם הברמן. מאוחר יותר הוא פוגש סטנדפיסט כושל שמאתגר אותו להתחבר לרגשותיו ומבלה איתו את הערב. רון מגלה את עצמו מחדש ומספר ליעלי שהוא רוצה לדעת איך הוא מרגיש, מה שנותן לנו תקווה לשינוי חיובי בחייו.
המצב שונה בהרבה עבור זוהר, שבפרק השישי עקבנו אחריה מהרגע בו היא מבינה שרוצים לפטר אותה, דרך ארוחת הבוקר המנחמת בחברתה של מלי (הבחורה איתה אשר יוצא) ועד לרגע בו היא מורידה אותה בדירתו של אלכס מבלי לבדוק עם אשר או המדריכים שלה ואנחנו מתחילים להבין שהיא בסכנה. זוהר (נעמי לבוב המרגשת) מצולמת בשוט פתוח עם משחקי אור וצל מעניינים שמכניסים אותנו לאווירה הקודרת של מה שעתיד לקרות לה. היא מתבוננת באלכס ויעלי שנראים צמודים במרפסת הדירה שלו ונכנסת לסערת רגשות שמביאה אותה להתקשר בייאוש לבחורים מהמסיבה כשבחוץ מתחיל להחשיך והפריים, כמו העולם, הולך וסוגר עליה.מתח שהולך ומתעצם עד לרגע המפגש עם בחור מפוקפק שמנצל את תמימותה ואנחנו צופים בה בקלוז אפ עם מבט מזוגג שהולך ומתערער כשברקע נשמעים צלילי קליק חדים מהמצלמה שלו אשר מדגישים את האלימות המינית שהיא חווה. סצנה נועזת ומטלטלת שמביאה במה נוספת לנושא הרגיש של הטרדות ותקיפות מיניות ורלוונטית מאוד לשיח שהולך ומתעצם בארץ ובעולם עקב קמפיין Me Too ומהווה סיום עוצמתי לפרק דרמטי במיוחד שהביא הרבה עצב, כעס ובלבול.ומה עם ארז ועמית? בפרק השישי פגשנו אותם בספיד דייט לא מוצלח בו עמית עדיין אובססיבי לגבי ליאור ומתקשה להפסיק לדבר עליה, רק שהפעם באופן שלילי שמביא קצת הפוגה קומית בתוך כל הדרמה. לעומתו ארז מצליח אחרי מאמצים רבים לקיים שיחה עם בחורה מקסימה והמשיכה הדדית, אבל בסופו של דבר דוחה אותה מכיוון שהיא גרה מעט רחוק ממנו.