פיית' (איב מיילס) היא אם לשלושה ילדים ועורכת דין. אנחנו פוגשים אותה כאשר היא בחופשת לידה, בדיוק כשהיא יוצאת לראשונה לבלות עם חברות, אחרי ההריון והלידה. מאושרת וטובת לב, מתעוררת פיית' לבוקר שגרתי עם בעלה והילדים, מבלי שהיא יודעת שבעלה ייעלם אחרי אותו הבוקר. מלאת דאגה ואם במשרה מלאה לשלושה ילדים, בינהם תינוק שרק נולד, נאלצת פיית' לחזור לעבוד כעורכת דין. היא עושה זאת בזמן שהיא מנסה לחקור ולגלות לאן נעלם בעלה אוון, ומגלה שלל רמזים חשודים מאוד בנוגע אליו.
הדרמות הבריטיות הן מהאהובות עליי ביותר, אני נהנית מהעלילה ומהאופן שבו הסיפורים מתפתחים. יש משהו בגוון הבריטי שנותן להן את האפלוליות המתוחכמת הזו. הדיאלוגים בסדרה נותנים תחושה אינטימית מאוד ומכניסים אותנו כצופים לתוך המשפחה. הצילום יוצר עולם ייחודי, כזה שבמידה מסויימת מזכיר את דרמת המסתורין "ברודצ'רץ'" המצוינת. כמות הנופים היפהפיים של קו החוף הוולשי היא תענוג אמיתי.
פרסומת
לעומת "ברודצ'רץ'" הסדרה "בוקר אחד" לא מתרוממת בפרק הראשון. הפרק מתקדם וסופר את הזמן שעבר מאז שאוון נעלם, וככל שעובר הזמן מצבה הנפשי של פיית' משתנה מהותית. בעלה שנעלם ומותיר אותה עם שלל סימני שאלה, הופך אותה מדמות מוחצנת עם שיער מחומצן ועקבים לאישה בוכייה. מיותר לציין שהקושי ליצור אמפתיה כלפיה הוא ממשי מאוד. גם כאשר פיית' מוצאת תעודת זהות מזויפת ופאה, מה שמעלה חשדות על בגידה או היותו של אוון סוכן כפול, זה עדיין לא מסקרן דיו. בהמשך מתגלה שחשבון הבנק באוברדפט רציני, ואז כבר מתחילים לרחם על פיית' שנותרה במצב הזה לבדה.
הסדרה נוצרה על ידי BBC יצאה בשנת 2017, והצליחה מאוד בוולס. הייחודיות שכן מצאתי בסדרה, מעבר לדמות המוחצנת והקשה לעיכול היא הפריימים המיוחדים. לא בהרבה סדרות תמצאו שוטים ארוכים שמתמקדים בפסטה שמתבשלת, או בצעצוע של תינוק. דרמת מסתורין כזו אולי לא מתרוממת בפרק הראשון, אבל בעלת פוטנציאל להמשך, גם אם פרק הפתיחה מקשה להתחבר אליה ולדמות הראשית.