המתים המהלכים: עונה 5, פרק 1

The Walking Dead Series Review

תמונת כתבישראל גת על "המתים המהלכים: עונה 5, פרק 1":
"פרק מעולה, שהעונה רק תמשיך ככה"
פוסטר The Walking Dead
משחק אנדרו לינקולן  ג'ון ברנטל  שרה ויין קליס  לורי הולדן  
אימה
ביקורת סדרה להמתים המהלכים: עונה 5, פרק 1 מאת ישראל גת | מבקר טלוויזיה
ציון המבקר
"שימשיך כך"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9.3/10
?
מדד פופולריות
7.3/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
איזה עונג! "המתים המהלכים" פתחה את העונה החמישית בפרק שענה על כל ציפיות המעריצים ויותר מזה. פרק קרוב למושלם.מה לא היה לנו? אקשן בקצב מסחרר, זומבים בוערים שמתנפלים על אנשים מחבורת הקניבלים של "טרמינוס", פיצוץ אחד נהדר של מיכל גז גדול, קארול הופכת לרמבו וכל הדמויות האהובות שלנו, כל אלה ששרדו עד עכשיו את אפוקליפסת הזומבים, עדיין חיות ולשם שינוי לא כלואות בתוך קרון רכבת. יחד עם זאת, כדי שלא נתבלבל, המתים היא בהחלט לא סדרה שאפשר לסווג אותה תחת "גילטי פלז'ר", לצד האקשן המעולה שהיה רוב הפרק, קיבלנו גם לא מעט רגעים של דרמה והתפתחות דמויות ורגע אחד של התרגשות אמיתית.
הפרק התחיל והסתיים (לפני הכותרות), בשתי סצינות קצרצרות שמספרות את סיפור השורשים של קהילת הקניבלים של טרמינוס, או יותר נכון מה הפך את טרמינוס ממקלט אמיתי (לטענתם) למלכודת דבש, מה שכמובן גם מסביר את הכתובות על קירות האולם הגדול של טרמינוס.בין לבין: סצינות מעולות של הרג זומבים (דריל מציל את ריק ברגע האחרון, מישל עם הלייטסייבר הכפול, קארול על מסילת הרכבת), קארול מכפרת בגדול על הפשע שלה מהעונה הקודמת וחוזרת ללב שלנו וללב של הקבוצה עם כמה יריות מדויקות שיצרו פיצוץ מרהיב של מיכל גז (מאיפה היא השיגה מטול רקטות?). טייריס מראה לנו ולפרחח המסכן ההוא עם כובע הבייסבול והמסטיק מה קורה כשמרגיזים דמויות חביבות ורגישות ועוד מאיימים להם על תינוקת ג'ינג'ית חמודה שהם מחשיבים חברה.
ריק איבד לגמרי את האמון באנשים שהוא לא מכיר והפך למניאק חסר רחמים. במהלך הקרב הוא משאיר בכוונה מתים בשטח כדי שיהפכו לזומבים ואחרי הקרב הוא טוען בתוקף שצריך לחזור לטרמינוס לסיים את העבודה כי "לאנשים האלה לא מגיע לחיות". נו מור מיסטר נייס גאי, ואני אהבתי את הגישה הזו. יוג'ין, האנטי-סוציאלי בעליל, מתנשא על החברים שלו על כך שהם לא יבינו את הפיתרון שיש לו לאסון הזומבים.כמו כן חזינו בפגישה המחודשת של קרול עם דריל, ריק והקבוצה, סצינה מרגשת באמת שגם בוצעה בכישרון, לעומת התמונה הבאה של האיחוד בין ריק וקארל לבין ג'ודית התינוקת, שלמרבה הצער הראתה את חוסר הכימיה הטלוויזיונית בין אנדרו לינקולן (ריק), צ'נדלר ריגס (קארל) והתינוקת שמגלמת את ג'ודית.בסוף בסוף, אחרי הכתוביות, קיבלנו ממתק מפתיע בדמותו של מורגן ששב משום מקום. מורגן הוא האב שריק פוגש בפרק הראשון של הסדרה, שאחר כך מופיע בעוד פרק אחד בלבד באמצע העונה השלישית. ההופעה שלו בסוף הפרק השבוע כשהוא חמוש במסיכה מאוד מסתורית הייתה מסקרנת ומגניבה מאוד.
המתים המהלכים - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: מבקר בוגרגיל: 4226/10/2014 18:21:37
10/10אייקון ציון
המתים המהלכים - סדרה מותחת, הפקה מושלמת, בימוי ומשחק מצויינים. כן, מדובר בזומבים מתים, אבל אחרי פרק או שניים זה הופך לתפאורת רקע, לא לוקח את הפוקוס של העלילה ומתח הנבנה בכל פרק. פרק ראשון של עונה 5 היה מטורף, אחד הפרקים הכי מותחים עם הקצב הכי מהיר שהיו אי פעם בכל העונות
שם: אלוןגיל: 3001/04/2013 00:55:42
9/10אייקון ציון
אחת הסדרות שאני אוהב, בדרך כלל אין לי עניין בסדרות, למעט המנטליסט שווה צפייה.
שם: igalגיל: 3723/02/2013 22:20:42
9/10אייקון ציון
כל הכבוד ל פרנק דרבונט שמבין עניין אך לרתק קהל בסדרה שקשה לתת כל פעם טעם מתוק בפה לעוד.... אני בהחלט זוקף לזכות אדם עם נקודות מבט שגורמות להכל להראות מעניין יותר. תהנו
קישורים
חץ המתים המהלכים (עמוד סדרה)
ביקורות נוספות של סדרות אימה
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט