האנטומיה של גריי: עונה 11, פרק 8

Grey's Anatomy Series Review

תמונת כתב על "האנטומיה של גריי: עונה 11, פרק 8":
"המתח מגיע לנקודת רתיחה ונראה שמעכשיו הכל הולך להשתנות"
פוסטר Grey's Anatomy
משחק אלן פומפאו  ג'סטין צ'יימברס  צ'נדרה וילסון  פטריק דמפסי  
דרמה
ביקורת סדרה להאנטומיה של גריי: עונה 11, פרק 8 מאת
ציון המבקר
"קשוח ומעניין"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.2/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הללויה! אני חושבת שאפשר להסתכן ולהגיד שהאנטומיה חוזרת לעצמה. היריבות בין מגי ומרדית לבין דרק וריצ'רד סביב החלטה לגבי ניתוח מסובך, גרמה לעליית מדרגה נוספת בקשר של האחיות למחצה. סוף סוף הבנות הצליחו לשתף פעולה ולעבוד ביחד, והן גם הוכיחו כישורים מצוינים מול הספקנות והיוהרה של שפרד.עוד תוצאה חיובית של הניתוח המוצלח היא הקירבה שנוצרה פתאום בין מגי לאביה. ריצ'רד קיבל הזדמנות פז לפרגן לבתו על קבלת ההחלטות שלה ועל המקצועיות שלה והיא השכילה להניח לאכזבה שלה ממנו ונתנה לו צ'אנס. אז אולי השניים לא יהיו אבא ובת מושלמים, אבל לפחות קיבלנו סיכוי לכך שיהיו חברים, וזה כבר שווה את המאמץ של וובר.
אירועים נוספים שהתרחשו במהלך הפרק החווירו לעומת עיקר העלילה שסבב סביב מר ודר. ובכל זאת, אריזונה וקאלי הצליחו לספק לנו רגע של שפיות כשהעמידו פנים רק לרגע, ש”הכל בסדר” וניהלו שיחה קצרה אבל אמיצה ותומכת. וגם בונוס קטן: רומן חדש מסתמן בין צ'יף אואן ואמיליה שפרד. לשניים האלה בהחלט לא יזיקו קצת חום ואהבה. מעניין איך זה יתפתח.ההפתעה הכי צפויה של העונה אולי, היא הבשורה הרעה על מצבו של התינוק של אפריל וג'קסון. כאילו אין לשני אלה מספיק חרדות, במהלך הפרק התבשרנו שהעובר נמצא בסכנה וסיכויי ההישרדות שלו קלושים. אני לא רוצה לדמיין את ההתרסקות של אפריל כשהיא תגלה את זה, מה שבטוח, זה לא יהיה מחזה נעים.
ולדובדבן שבקצפת: לאורך כל הפרק הורגשה המתיחות בין מרדית ודרק, שהתחילה כאמור בניתוח בו השניים היו מעורבים. המתח המשיך וגבר עד שבסוף הפרק, הזוג חזר לריב הנצחי של אתה-ויתרת-על-עבודה-מעולה-בשבילי-ועכשיו-אתה-ממורמר-וגם-אני בניצוחה של מרדית, אבל אז הגיע הטוויסט. לדרק נשבר, ממש נשבר, והאמת? אי אפשר להאשים אותו. איך אפשר לחיות עם אישה כמו מרדית שפשוט שום דבר לא מספיק לה? הנסיונות של מרדית להקשות על דרק, ולהגיד לו כל הזמן כמה הבחירה שלו לא מספיק טובה, הם פשוט פתטיים. נכון, הייתה לה ילדות קשה, ואמא די נוראית, אבל זה ברור שהיא לעולם לא תהיה מרוצה. גם אם דרק היה מאושר ותומך ושלם עם החלטתו (והוא לא, מה לעשות, הוא ויתר על אובמה פור גאד סייקס), גם אז, מר הייתה מוצאת משהו להאשים בו את דרק.הויכוח של תחילת הפרק מוכיח בצורה הכי ברורה שדרק הוא לא הבעיה. רגשות הנחיתות של מרדית לעומת זאת, מתגלים כבעיה רצינית. בעיה שדרק, כמה שינסה, לא יצליח לפתור לעולם. אני לא יכולה שלא לחשוב כמה נחמד היה אם מר היתה חוזרת לטיפול פסיכולוגי ופורקת שם קצת ממה שיושב עליה, במקום להוציא הכל על בעלה ולהרוס את הקשר שלהם. בסיום הכואב של הפרק, דרק מרים טלפון ומודיע לעוזרת של אובמה שהוא ישמח לקבל את התפקיד, מול פניה החלולות של מרדית. בהחלט התפתחות הגיוניות וראויה לאור מה שקרה בינהם העונה.עכשיו נותר רק לגלות מה יעלה בגורלם של בני הזוג, האם היא תחליט לעזוב הכל ולנסוע איתו? האם הם יבחרו בלונג-דיסטנס ריליישנשיפ? האם דרק ייסע ויתחרט? האם תהיה בגידה? או האם הוא בכלל עבד עליה שהוא נוסע ואנחנו נישאר תקועים עם עוד זמן מסך מייגע של ריב חסר תכלית? כל זאת ועוד בפרק הבא.
האנטומיה של גריי 11 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצים להיות הראשונים לפרסם כאן ביקורת גולשים? לחצו על הכפתור והעלו ביקורת סדרה
קישורים
ביקורות נוספות של סדרות דרמה
לרשימת ביקורות אחרונות
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט