חדשות קולנוע וסרטים

כוכב חדש בשכונה - ערוץ "יס סטארס" עולה - חלק ב'

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
סדרות ריאליטי וסגנון חיים

החיים הפשוטים - עונה שלישית

עונה חדשה לקומדיית הקאלט-ריאליטי, בכיכובן של יורשת המיליונים של רשת מלונות הילטון, פריס הילטון וחברתה ניקול ריצ'י, בתו של המוזיקאי ליונל ריצ'י. למרות שלפי השמועות הן כבר הפכו לצ'ילבות, הן התאחדו לצורך צילומי העונה החדשה. הסדרה שולחת אותן להתמודד עם החיים הפשוטים, החיים של רוב האנשים, אשר צריכים לעבוד על מנת להתקיים. בשתי העונות הראשונות של "החיים הפשוטים" נשלחו החברות לגור באמריקה הכפרית, בקרב משפחות חוואים שהעולם שלהן היה רחוק ככל הניתן מעולם הזוהר ההוליוודי של הבנות. מה שהיה די ניכר לעין בעונות הקודמות הוא שהשתיים נעדרות כל יכולת לעבוד או לעשות כל דבר מבלי להסתבך בצרות או להרוס את המקום. העונה השלישית נקראת "מתמחות" (Interns) והיא עוסקת בהתמחותן של הבנות במקצועות שונים ובנסיון להקנות להם כישורים שאין להן בגלל חיי הנהנתנות אותם הן חיות. מדי פרק השתיים תרכבנה להן באוטובוס ברחבי אמריקה התיכונה, ותגענה למקום חדש בו הן תצטרכנה לעבוד כמתמחות בעבודה - המשימה שלהן היא להרוויח את שכרן (100 דולר) ולהמשיך למשימה הבאה. בין העבודות שהן תקבלנה העונה- עבודה כמזכירות, עבודה במוסך, עבודה כדיילות בחברת תעופה, עבודה בבית לוויות, עבודה בתחנת טלוויזיה כחזאיות, בקליניקה של מנתח פלסטי, במעון יום לתינוקות, בגן חיות, בתור מגדת עתידות, במאפיית גורמה, בבית אבות, יעבדו בבורגר קינג כחלק מהתמחות במשרד פרסום, במפעל, אצל רופא שיניים, כמארגנות חתונה ובתחנת כיבוי אש. כדרכן בקודש פריס וניקול לא ממש מתמסרות לעבודה - הן תחשובנה על כל תירוץ להתחמק ובעיקר תהרוסנה כל דבר שנקרה בדרכן ותעשינה את מה שהן יודעות לעשות הכי טוב - לייצר מהומה ובלאגן.

הסדרה תשודר בימי שני ב-21:00

[*]

הישרדות 12: אי הגלות

עונה חדשה ללהיט הריאליטי "הישרדות", שבעונתו ה-12 חוזר לאיזור פנמה והפעם בקונספט חדש ומפתיע.

כבכל עונה גברים ונשים יתחרו על תואר השורד האחרון, תואר שיזכה אותם בפרס של מיליון דולר אבל העונה, במקום לשני שבטים, הם מחולקים לארבעה שבטים: שבט של נשים מבוגרות, שבט של נשים צעירות, שבט של גברים מבוגרים ושבט של גברים צעירים. השבטים יתחרו ראש בראש באתגרי פרס וחסינות, ובכל פעם השבט המפסיד באתגר הפרס יצטרך להקריב את אחד מחבריו - ולשלוח אותו לאי הגלות. אי הגלות הוא אי רפאים, ללא אמצעי הישרדות, אש או מים. באי הגלות חבר השבט יצטרך להסתדר לבדו, אך לגלות יש יתרון - על האי מוחבא אליל חסינות אישי, אותו יכול חבר השבט לשלוף בכל רגע ולהציל את עצמו מסילוק מהאי. באתגר החסינות, השבט שיפסיד יצטרך להעיף את אחד מחבריו.

הסדרה תשודר בימי רביעי ב-21:30

[*]

יורדים בגדול - מהדורה משפחתית

סדרת בת של סדרת הריאליטי המצליחה "יורדים בגדול" (The Biggest Loser), סדרת הריאליטי שריכזה נשים וגברים עם משקל עודף ועזרה להם בעזרת אימונים ודיאטה להפחית במשקלם. הסדרה כללה במרכזה גם תחרות הורדה במשקל, כאשר מי שמפסיד (הכי הרבה משקל) מוכתר למנצח. שתי העונות הראשונות של הסדרה, שודרו בערוץ Yes Weekend. במרכז סדרת הבת, עומדות משפחות ולא מתחרים אינדיבידואליים. כל משפחה עברה משטר אימונים ודיאטה במשך 3 חודשים והמשפחה שהפחיתה הכי הרבה במשקלה, תזכה בסיום העונה בפרס של חמישים אלף דולר. את הסדרה ערכו כך של שני פרקים מציגים משפחה אחת. בפרק הראשון מראים את בעיות המשקל והבריאות שלהם, שוקלים אותם ובונים להם תוכנית דיאטה ואימונים. בפרק השני אנו רואים את תקופת המהפך וכמובן את השקילה המסכמת שלהם. גם את התכנית הזו מנחה קרוליין ריאה וגם בתכנית זו חוזרים המאמנים ג'יליאן מייקלס ובוב הארפר, כל אחת ושיטת האימון והדיאטה שלו.

הסדרה תשודר בימי שלישי ב-20:15

[*]

בעל על ארבע

"בעל על ארבע" היא סדרת ריאליטי בריטית, עם קונספט כל כך מעורר מחלוקת, שהיא קוממה עליה את כל ארגוני הגברים בבריטניה, את המחוקקים ואת הצופים הגברים - וכמובן שהצליחה לייצר רייטינג היסטרי ולהפוך לשיחת היום שם. הקונספט פשוט - כל פרק נשלחת אישה, אשר אינה מרוצה מהרגליו הרעים של בעלה, לעבור השתלמות אצל אנני קלייטון, ליידי בריטית ומאלפת כלבים מקצועית. הנחת העבודה של הסדרה היא, שגברים ניתן לאלף כמו כלבים מכיוון שהם חולקים 85% מהDNA של הכלבים. הנשים תלמדנה איך לאלף כלבים - לגעור כשהם מבצעים מעשים רעים, לתגמל במתנות קטנות כשהם מבצעים מטלה לשביעות רצונן. הן חוזרות לבית ומתחילות ליישם את הכללים שלמדו ללא ידיעת הבעלים, המשוכנעים שהם מצולמים לסדרה דוקומנטרית על יחסים, ולאט לאט מתחילים להבחין בשינוי ניכר אצל הבעלים. נשים שמתקשות תחזורנה לחווה למספר שיעורי חיזוק. החלק הטוב ביותר בסדרה הוא כמובן רגע הגילוי - הבעל יושב מול הטלויזיה שם מספרת לו אנני על ההכשרה שאישתו עברה ומקרינה לו קטעים נבחרים מה"אילוף" שלו.

הסדרה תשודר בימי חמישי ב-20:30


[*]

סופר נני 2

עונה חדשה של סדרת הריאליטי המפורסמת. בסדרה זו מגיעה ג'ו פרוסט, הנני הבריטית, לבתיהן של משפחות שלא מסתדרות עם חינוך הילדים ועוזרת להן בצורה אקטיבית, להשיג שליטה על הילדים ולהנחיל להם את שיטת החינוך הקפדנית שלה. אחרי ששודרו בYes Weekend הן הפרקים הראשונים של הגרסא הבריטית, והן הגרסא האמריקאית, בה נסעה הנני הבריטית, לעזור לאמריקאים, חוזרת אלינו הסדרה בעונה נוספת שהיא העונה השניה של הגרסא הבריטית. הנני הנערצת, ג'ו פרוסט, דוגלת בחינוך קפדני שבו הילד מוענש אם הוא אינו מתנהג כיאות ומקבל תגמול על התנהגות טובה. בכל פרק היא עוזרת למשפחה אחרת כאשר בשבוע הראשון היא גרה בביתה של המשפחה, עוקבת אחרי ההורים ואחרי הצורה בה הם מחנכים את ילדיהם ומלמדת אותם את השיטות להתמודד עם הבעיות, שנוצרו בביתם, לפי שיטת החינוך שלה. בשבוע השני היא עוזבת את המשפחה ועוקבת כיצד ההורים מיישמים את מה שהיא לימדה אותם ואיך הילדים מגיבים לשינוי ובשבוע השלישי היא חוזרת לבית ומראה להורים איפה הם טעו ומה יש לשפר. הסדרה זכתה להצלחה גדולה בעיקר לאור העובדה שאפשר לשבת מולה וללמוד דברים חשובים, שכל מי שיש לו ילדים בטח נתקל בהם. השיטות של ג'ו פרוסט, הן פשוטות ליישום והכי חשוב, הן עובדות.

הסדרה תשודר בימי רביעי ב-20:15

[*]

מלכות הנקיון - יצאת נקי

אגי וקים, המוכרות לחלקכם מהסדרה "מלכות הניקיון" ששודרה בערוץ Yes Weekend, הן זוג מומחיות לניקיון והיגיינה. ב"מלכות הניקיון", הן עזרו למשפחות אמריקאיות להתשלט על הבתים המטונפים שלהן ולימדו אותן כיצד לשמור על הניקיון ולדאוג שהמצב לא יתדרדר שוב. בסדרת הבת "יצאת נקי" חוזרות השתיים לבריטניה, לטפל באנשים בעלי הרגלים היגייניים בעיתיים בלשון המעטה, אנשים שלא מצחצחים שיניים, לא קצצו ציפורניים ולא התקלחו במשך שנים ושיהיה ברור שלא מדובר בחסרי בית מהרחוב, אלא באנשים שזניחו את עצמם. אגי וקים תיקחנה את האנשים לרחוב, שם עוברי אורח יריחו אותם (וכמעט יקיאו) ואחרי ההלם הראשוני (רובם לא סבורים שהם מטונפים דווקא) הם יעברו טיפול - החל ממייקאובר רגיל (תספורת, טיפול בפצעים, מייקאפ וכו') ועד לשלב הסופי שבו הם מוכנסים לתא שקוף ומקורצפים עד שכל הזוהמה נעלמת. בסוף התהליך הם יתייצבו בפני חבריהם ובני משפחתם הנדהמים מהמהפך שהם עברו.

הסדרה תשודר בימי שני ב-20:30

[*]

מלבד הסדרות האלו, חוזרות לשידור עונה חדשה, גם הסדרות, "ה-או.סי" (עונה שלישית), "מגרש ביתי" (עונה שלישית), "הופ ופיית'" (עונה שלישית) ו"סמולוויל" (עונה חמישית). כל הסדרות ממשיכות בדיוק מהמקום בו הופסקה העונה הקודמת ששודרה בערוץ Yes Weekend ובכדי לא לגלות מה יקרה שם, לא צירפתי
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2006
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט