חדשות קולנוע וסרטים

כוכב חדש בשכונה - ערוץ "יס סטארס" עולה - חלק א'

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
למי שלא שמע עדיין, הערוץ הטוב ביותר של YES, מבחינת סדרות הרכש, Yes Weekend, ניסגר! נכון שלערוץ כזה נפלא מגיעה מסיבת פרידה חגיגית, אבל הפרידה איננה פרידה עצובה כי את הערוץ היוצא מחליף ערוץ חדש וטוב בהרבה, מבחינת כמות הסדרות והתוכן.

הערוץ החדש, ששידוריו מתחילים ביום רראשון, החמישי במרץ, ייקרא Yes Stars והוא ישדר סדרות נפלאות כל השבוע, באותו ערוץ בלוויין, ערוץ 13. למען האמת הערוץ החדש מאגד לתוכו את הסדרות ששודרו בערוץ Yes Weekend כמו סופר נני, הישרדות ועוד, עם המון סדרות רכש חדשות וכבר עכשיו, ניתן לומר בשקט, שזה עומד להיות הערוץ הטוב ביותר בטלוויזיה. שיחות הסלון על הערוץ החדש, עוסקות בעיקר בעובדה שאי אפשר יהיה לצאת יותר מהבית.

בכתבה שתתחלק לשלושה חלקים חלקים אסקור את כל התכניות החדשות של הערוץ, בחלק הראשון סדרות הדרמה, בחלק השני סדרות הריאליטי (זאנר חביב עלי במיוחד), בחלק השלישי הקומדיות החדשות. בסוף החלק השלישי מצורף גם את לוח השידורים המלא של הערוץ החדש ועל כן, גזרו ושמרו.

סדרות דרמה

נמלטים

מייקל סקופילד (וונוורת' מילר) נמצא במצב נואש - אחיו לינקולן (דומיניק פרסל) נידון למוות על רצח, שמייקל מאמין שלא ביצע. עם הזמן ההולך ואוזל, מייקל, מהנדס במקצועו, מבין שלא נותרו לו ברירות, והוא מבצע שוד בנק על מנת להיכנס לכלא ולעזור לאחיו. מתוך הכלא הוא מכין תוכנית כדי להוציא את אחיו לחופשי ולהוכיח את חפותו. על מנת להצליח בשתי המשימות, הוא נעזר בכל מה שהוא יכול - בחברתו לשעבר של לינקולן, שהיא גם עורכת הדין שלו, באסירים נוספים מבית הכלא וברופאה של הכלא, שהיא גם בתו של המושל (מי שיכול לחון את אחיו). ככל שהוא חופר עמוק יותר מייקל מגלה שיש קונספירציה סביב הרשעתו של אחיו ויש גורמים המעונינים מאד שגזר הדין יבוצע כלשונו.

הסדרה תשודר בימי רביעי ב-22:20

[*]

גבירתי הנשיא

מקנזי אלן (ג'ינה דייויס) היא אשת קריירה עם 3 ילדים, בעל שאפתן והיא עומדת להיות האישה הראשונה שנבחרת לנשיאות ארה"ב. מקנזי הליברלית, היתה מעין עלה תאנה פוליטי כשרצה לצידו של נשיא ארה"ב הפופולארי, אך כשהנשיא חוטף שבץ לפתע ומת - היא ממונית לנשיאת ארה"ב. כולם מצפים ממנה שתפרוש ותפנה את הדרך לדובר בית הנבחרים ניית'ן טמפלטון (דונלד סאת'רלנד). המינוי ניתן לה לאחר מותו של הנשיא המכהן, והיא עומדת לבצע אותו למורת רוחם של כל הסובבים אותה, כולל בעלה (קייל סקור), שלפתע מוצא את עצמו בתפקיד "הגברת הראשונה". הסדרה מתארת את תפקודה כנשיאה ובעיקר את התמודדותה עם סטראוטיפים סקסיסטיים, ואופוזציה מבית ומחוץ, ברגע שהיא מחליטה לא לפרוש ולמלא את תפקיד נשיאת ארה"ב.

מלבד ג'ינה דיוויס ("תלמה ולואיז", "ביטלג'וס"), השחקנית זוכת האוסקר, שזכתה השנה בגלובוס הזהב על משחקה בסדרה זו ודונאלד סאתרלנד הותיק ("מ.א.ש"), אפשר למצוא בסדרה עוד שחקנים מוכרים: קייל סקור ששיחק ב"רצח מאדום לשחור", לזלי הופ ששיחקה את אשתו של ג'ק באוור ב"24", השחקנית נטשה הנסטריג' ("מין מסוכן") ועוד.

הסדרה תשודר בימי שלישי ב-22:20

[*]

האנטומיה של גריי

ד"ר מרדית גריי (אלן פומפאו),בתה של מנתחת בעלת שם עולמי, היא מנתחת מתמחה חדשה בבית החולים "גרייס". ביומה הראשון לעבודה היא כמעט ומאחרת בעקבות סטוץ שהיה לה בלילה הקודם. היא מגרשת את הגבר (שאת שמו היא אפילו לא יודעת) וממהרת להגיע לבית החולים, שם היא היא מתחילה לעבוד כמתמחה בבית החולים תחת השגחתה של ד"ר ביילי (צ'נדרה ווילסון), רופאה נרגנית המכונה "הנאצית", שמיד מבהירה למתמחים את מקומם בהיררכיה של בית החולים. בין חבריה המתמחים נמצאים ד"ר כריסטינה יאנג (סנדרה או), רופאה שאפתנית בוגרת אוניברסיטה יוקרתית, ד"ר איזי סטיבנס (קת'רין הייל) דוגמנית לשעבר שדואגת להשתמש בנתונים שלה לטובתה, ד"ר ג'ורג' אומלי, רופא טוב לב אך חסר בטחון, וד"ר אלכס קרוב, רופא שחצן ויהיר. עם תחילת משמרתה הראשונה, פוגשת מרדית' את הרופא הממונה עליה - ד"ר דרק שפרד (פטריק דמפסי), שהוא גם הסטוץ שלה מהלילה הקודם. מרדית' מתמודדת עם המעבר החד מהיותה סטודנטית לרפואה, להיותה רופאה אחראית ובוגרת. הסדרה עוסקת בעיקר בחייהם של הרופאים בבית החולים, הקשרים הרומנטיים והחברות האמיצה המתפתחת ביניהם.

כוכבת הסדרה, אלן פומפאו שיחקה בהמון תפקידים קטנים בטלוויזיה ובקולנוע. פטריק דמפסי הוא שחקן מוכר מסרטים רבים כמו "מועדון הקיסר", "אין כמו אלבמה" שבשנים האחרונות מופיע בעיקר בטלוויזיה. סנדרה או מוכרת בעיקר ממשחקה בסרט "דרכים צדדיות" ועל תפקידה בסדרה זו, היא כבר זכתה בפרס גלובוס הזהב ובמועמדות לפרס האמי היוקרתי.

הסדרה תשודר בימי שלישי ב-21:30

[*]

פלישה

"פלישה" היא דרמת מתח, המתארת כיצד שלוותה של עיירה אמריקאית, השוכנת בלב ביצות פלורידה, מופרת לאחר שסופת הוריקן מסתורית פוקדת אותה. בעקבות הסופה מתחילות להתגלות תופעות בלתי מוסברות ושינויים בהתנהגותם של חלק מהתושבים, כשהצבא האמריקאי, בסיועו של השריף המקומי, מפקחים על הנעשה. הסדרה נוגעת בכל הנקודות והפחדים האנושיים - הפחד מפלישת חייזרים, השתלטות על גופות, קונספירציות וכיסוי האמת, על ידי הצבא והממשלה. במרכזה של הסדרה, עומדת משפחה אחת גדולה. אבי המשפחה, ראסל ורון (אדי סיבריאן, ג'ימי דוהרטי ב"משמרת שלישית") הוא שומר יער, גרוש ואב לשניים - הבן הבכור ג'סי (אוון פיטרז) ובתו הקטנה רוז (אריאל גייד). הוא מצפה לילד שלישי מאשתו החדשה, כתבת הטלוויזיה לארקין גרובס (ליסה שרידן). אשתו לשעבר של ראסל, הרופאה הבכירה מריאל אנדרליי (קארי מאשט), התחתנה גם היא מחדש עם שריף העירייה ומי שמתאם את הפעולות מול הצבא, טום אנדרליי (וויליאם פיצ'נר "בלק הוק דאון"). עוד לוקח חלק בסדרה, גיסו של ראסל דייב (טיילר לאבין) שהוא אחיה של לארקין ומאמין נלהב בתיאוריות הקונספירצייה. כאשר הסופה פוגעת בעיירה, האם מריאל והבת רוז, שתיהן נעלמות ונמצאות במצב שונה לגמרי לאחר הסופה. כשהשריף מחליט לסגור לחלוטין את כל האזור ולשמור את העייירה בבידוד, ראסל מתחיל לחקור את כל ההתרחשויות המזורות בעיירה ומתחיל להבין, שעליו להלחם על הישרדותה של משפחתו, הקהילה שלו וייתכן אף של הגזע האנושי.

הסדרה תשודר בימי ראשון ב-22:20

[*]

על טבעי

סאם ווינצ'סטר (ג'ארד פדלקי, דין ב"בנות גילמור"), מנסה להתחיל חיים חדשים הרחק ממשפחתו, כשהוא עומד בפני קריירה משפטית, לאחר שסיים לימודי עריכת דין בקולג' בהצטיינות. לילה אחד מופיע בביתו אחיו דין (ג'נסן אקלס, ג'ייסון ב"סמולוויל" ,"דוסון קריק", "מלאך אפל", "ימי חיינו"), אותו הוא לא ראה שנים, המבשר לו שאביהם נעלם בעודו חוקר תופעה על טבעית. צמד האחים, שאמם מתה בצעירותם בנסיבות מסתוריות, גודלו כל השנים על ידי אביהם וחונכו להלחם בתופעות על טבעיות וברשע האורב לכולם. אביהם היה יוצא לעיתים תכופות לבדוק תופעות ולמגר את הרשע, אך ההיעדרות שלו הפעם, חורגת מהרגיל והשניים חוברים יחד על מנת לאתרו, תוך כדי לחימה בכוחות האופל והרשע. הסדרה, בה מככבים שניים מכוכבי הנוער הגדולים בארה"ב הפכה ללהיט וזכתה לפופולריות גם בקרב נשים צעירות שבדרך כלל אינן צופות בסדרות אימה ומדע בדיוני (כנראה שהשחקנים הראשיים עשו את שלהם)

הסדרה תשודר בימי שני ב-22:20

[*]
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2006
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט