חניבעל: עונה 3, פרק 5

Hannibal Series Review

תמונת כתבזוהר צלח על "חניבעל: עונה 3, פרק 5":
"הסדרה מתחילה להתקדם"
פוסטר Hannibal
משחק יו דאנסי  מדס מיקלסן  לורנס פישבורן  קרוליין דברנס  טאו אקמוטו  ריצ'רד ארמיטאג'  
אימה
ביקורת סדרה לחניבעל: עונה 3, פרק 5 מאת זוהר צלח | עורך מדור טלוויזיה
ציון המבקר
"מתחילים לזוז"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.8/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
זה לקח קצת זמן אבל בפרק 5 זה סוף סוף קרה- "חניבעל" נכנסה לקצב הנכון והעלילה מתחילה לזוז. בפתיחת הפרק אלאנה ומייסון ממשיכים לשתף פעולה בניסיון לתפוס את חניבעל. אלאנה מספרת למייסון על כך שאיתרה חנות באיטליה אליה מישהי נשלחת לקנות לחניבעל מצרכים. החנות כמובן היא אותה חנות בה בלה קנתה בפתיחת הפרק יין.

מערכת היחסים של אלאנה ומייסון מעניינת בעיקר כי אלאנה יודעת כמה נוראי מייסון ועדיין בוחרת להתמקד במטרה שלשמה השניים התאחדו- לתפוס את חניבעל תוך כדי התעלמות מהערות העוקצניות של מייסון ומהעובדה שמדובר בפסיכופת. במקביל פזי מתקרב לחניבעל ומחליט שבמקום להסגיר אותו הוא מעדיף לקבל פרס ויוצר קשר עם מייסון, שמבקש ראיות חותכות לכך שהוא מצא את חניבעל בדמות טביעת אצבע. חניבעל כמובן מקדים אותו בכמה צעדים.
השיחה בין צ'יו לויל מספקת עוד ניתוח משעמם ליחסים בין ויל לחניבעל. צ'יו מטיחה בויל שהוא מפחד שאם הוא לא יהרוג את חניבעל הוא יהפוך להיות כמוהו. משעמם, מוכר ובנאלי. הטוויסט מגיע כשצ'יו מנשקת את ויל ומיד לאחר מכן דוחפת אותו מהרכבת לא לפני שהיא מגלה לויל שהיא ידעה שחניבעל בפירנצה. צ'יו נשארת די מסתורית ובינתיים לא כל כך מעניינת אבל בהחלט מעלה את השאלה כמה עמוק יכול להיכנס חניבעל לראש של אנשים ומציגה את ההשפעה האדירה שיש לו עליהם. אולם בסופו של דבר מה שעושה את הפרק הוא סיקוונס הסיום המטורף: פזי מנסה לקחת טביעת אצבע של חניבעל למייסון בזמן שחניבעל מראה לפזי גילוף של בן משפחתו שנתלה על כך שהיה רוצח שכיר. רגע אחרי שהוא תופס אותו מתקשרת אלאנה לפזי וחניבעל עונה ומוסר לה ש"המפקח תפוס". כשהיא שואלת אם המפקח מת חניבעל אומר לה שהוא עסוק והוא שמח לשמוע את קולה. רגע אחרי פזי נתלה עם המעיים שלו בחוץ.
מי שרואה את חניבעל בזמן שהוא רוצח את פזי הוא לא אחר מג'ק קרופורד בשחזור של אותו קרב מסיום העונה השניה. חניבעל ממשיך להתגרות בג'ק ושואל אותו אם הוא קיבל את המכתב ושהוא באמת מצטער על בלה. אך בניגוד לעונה שניה מדובר בג'ק שונה, אכזרי יותר וכזה שיש לו פחות סיבות לחיות וברגע שהוא שם את הידיים שלו על חניבעל הוא מפרק אותו. דרך זכוכיות, עם אגרופים ואפילו עם קרס ג'ק כמעט מחסל את חניבעל לצלילי מוזיקה קלאסית. כשחניבעל כבר כמעט גמור הוא שואל את ג'ק "איך תרגיש אחרי שאלך?" וג'ק עונה "חי" ובדיוק אז חניבעל, בעזרת הגופה התלויה של פזי בורח.אחר חמישה פרקים משהו מתקדם בחניבעל ונראה שהרוצח הפסיכופט והחכם סוף סוף פגיע. אלאנה ומייסון גם הם מתחילים להתקרב לחניבעל, שלראשונה נראה שמתחיל לאבד שליטה על הסביבה שלו ויהיה מעניין לראות איך ואם בכלל הוא יצליח להחזיר את השליטה לידיים שלו.
חניבעל 3 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצים להיות הראשונים לפרסם כאן ביקורת גולשים? לחצו על הכפתור והעלו ביקורת סדרה
קישורים
חץ חניבעל 3 (עמוד סדרה)
ביקורות נוספות של סדרות אימה
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט