הפלאש: עונה 2, פרק 20

The Flash 2 Series Review

תמונת כתבגל צבעוני על "הפלאש: עונה 2, פרק 20":
"הפרק הטוב והמרגש ביותר ששודר עד כה בסדרה"
פוסטר The Flash 2
משחק גרנט גאסטין  ג'סי ל. מרטין  ריק קוסנט  דניאל פנאבייקר  קנדיס פאטון  קרלוס ואלדז  טום קוואנו  
פנטזיה
ביקורת סדרה להפלאש: עונה 2, פרק 20 מאת גל צבעוני | מבקר טלוויזיה
ציון המבקר
"סוף הסיפור?"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9/10
?
מדד פופולריות
4.0/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אם יש סדרה אחת על המסך שגורמת לסערת רגשות בעת צפייתה ולא הולכת לכיוון קודר מדי זו "הפלאש". גם לאחר שוואטסאפ הרחיבו את מגוון האימוג'ים שלהם, לא היה ניתן לתאר את הבעות פניי לאורך הפרק בעזרתם. אמנם אנו רק הולכים ומתקרבים לנקודת סיום העונה, אך הפרק הזה היה יכול להיתפס על ידי רבים כפרק שהיה אמור לסיים אותה, ולבנות נקודת זינוק חזקה מאוד לעונה הבאה.הפרק כלל שילוב של קווי עלילה שונים שמטרתם להביא אותנו לבסוף לסערת רגשות. משאלת מיליון הדולר- לדבוק במוסר או לעשות הכל למען המטרה, דרך מעבר רגשי שנוצר באמצעות איחוד משפחות וגילויי אהבה ישנים-חדשים, ועד לסוף שגורם לנו לרצות לעצום עיניים, ועדיין להציץ כדי לראות את המתרחש.
הסדרה, שלא פעם צוינה העובדה שהיא מלאת טוויסטים, ממשיכה להפתיע גם כשאנו כבר מצפים להפתעה, וגורמת לבלתי צפוי להצליח להפתיע בכל פעם מחדש. ציפינו לכל כך הרבה דברים שיקרו העונה, בטח בפרק, עם רמיזות לא נפסקות לכוחות חדשים אצל דמויות חדשות ונראה כי קיבלנו אותם.וואלי וג'סי כנראה קיבלו את כוחותיהם בסוף הפרק, מה שתורם לקו העלילה המתפתח, ואביו של בארי ציין כי "גאריק" הוא שם משפחתה של אמו לפני הנישואים, מה שמוביל אותנו לחשוב שהתעלומה הגדולה של האיש במסכה נפתרה וזהו בעצם כפילו של אביו של בארי מעולם 2, הלא הוא ג'יי גאריק. תפקיד קלאסי לג'ון וסלי שיפ ששיחק את "בארי אלן" בסדרה מתחילת שנות ה-90 ועד כה שיחק את אביו נטול הכוחות של בארי.
צפוי אמרתי? כי מה שקרה במקביל היה בלתי צפוי לחלוטין. לעין הפשוטה, נראה כי בארי, "הפלאש", מת לאחר החלטה פזיזה לנסות להחזיר את כוחותיו. דרוש הרבה אומץ לקחת את הדמות הראשית שלך, לתת לה תקווה, ולבסוף להרוג אותה (מישהו אמר "משחקי הכס"?). האמנם? האם הוא באמת מת? האם הכותבים רוצים ליצור אנטגוניזם של הצופים כנגדם?אם דבר אחד למדתי מסדרות בכלל, ומהסדרה הספציפית הזו בפרט, הוא לא לסמוך רק על מה שנראה לעין. גרסאות רבות של מעריצים שכנראה מכירים את הקומיקס טוב יותר מכל אחד אחר, טוענים ש"הפלאש" יחזור לסיום העונה וכי הוא תקוע ביקום ה-Speed force או בתרגום חופשי "כוח המהירות". לא פעם צוין בסיפורי הקומיקס כי הכוח הזה הוא בעצם בארי עצמו, וממנו נוצרו כוחותיהם של האצנים האלטרנטיביים. מבלבל קצת, אבל משאיר תקווה אחרי פרק שהסתיים בדמעות וכעס לחלק מן הצופים.הבלתי צפוי אכן משחק את התפקיד המרכזי בפרק ולא משאיר לנו שום דרך להתכונן למה שעתיד לבוא בפרקים הבאים. בעולם הסדרות הרחב, "הפלאש" היא זן נדיר של טלוויזיה איכותית, מרגשת ומרתקת בו זמנית, זן שנמצא בסכנת הכחדה.
הברק: עונה 2 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: אופירגיל: 1723/10/2019 23:48:36
9/10אייקון ציון
קצת פחות טובה מעונה אחת, אבל עדיין מצוינת. הנבל מעניין, מהיר יותר מקודמו, העלילה זורמת כרגיל והכל כיף. מרגיש שקצת חוזר על עצמו מעונה אחת, וזה משהו שמורגש בעונות הבאות של פלאש בעיקר, אך הסדרה טובה עד כדי כך שאפשר להתעלם מזה.
קישורים
חץ הברק: עונה 2 (עמוד סדרה)
ביקורות נוספות של סדרות פנטזיה
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט