משחקי הכס 8: ביקורת פרק סיום הסדרה''

Game of Thrones 8 Series Review

תמונת כתבליטן לשינר על "משחקי הכס 8: ביקורת פרק סיום הסדרה''":
"הסוף הכי מאכזב שניתן היה לדמיין"
פוסטר Game of Thrones 8
משחק ניקולאי קוסטר וולדו  פיטר דינקלג'  לנה הידי  אמיליה קלארק  
פנטזיה
ביקורת סדרה למשחקי הכס 8: ביקורת פרק סיום הסדרה'' מאת ליטן לשינר | כתבת קולנוע, טלוויזיה ורכילות
ציון המבקר
"סיום גרוע"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.3/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
במשך 7 עונות "משחקי הכס" הייתה יצירת מופת טלוויזיונית שגרמה לנו לשבת במתח ובשוק כל שבוע מחדש, ואז דיוויד בניוף ודי.בי. וייס כתבו את העונה האחרונה שגרמה לי לרצות לשכוח שהעונה הזו קרתה בכלל. העונה שהייתה אמורה לשבור כל מוסכמה אפשרית, רק היוותה אכזבה גדולה יותר מפרק לפרק, אכזבה שהגיעה לשיאה בפרק האחרון, שבעיניי, היה מהגרועים בתולדות הסדרה. כשעוד לא התאוששנו מהפרק המאכזב ומהמוות המרגיז של סרסיי וג'יימי בפרק הקודם (אל תדאגו דואגים להזכיר לנו את זה בסצנה מלוקקת שבה טיריון בוכה ליד גופות אחיו מתחת להריסות), כותבי הסדרה מראים לנו שיכול להיות גרוע יותר. דאני, שהייתה אחת הדמויות הטובות ביותר, נהרסה ברגע, שלא לדבר על המוות הצפוי והקל על ידי ג'ון, שבסוף לא עשה בכלל שימוש בעובדה שהוא אייגון טרגריאן, כרגיל התבכיין ובסוף הפרק נשלח לטירת בלאק.
טיריון שכמעט מוצא להורג, הוגה את הרעיון של דמוקרטיה בווסטרוז (טוב, לא מלאה כפי שמציע סאם וכולם פורצים בצחוק) וקובע כי במקום שהמלוכה תעבור בירושה, יתכנסו הלורדים ויקבעו מי ימלוך, הבחירה הכי גרועה שיכלה להיות מתקבלת והיא כמובן בראן סטארק. יופי חמוד, אתה העורב בעל שלוש העיניים אבל בינינו, כמה באמת הדמות הזו תרמה? כל הספקולציות בנוגע למה שהוא יעשה, הקשר שלו למתים שבסוף לא מומש, לא באמת קיבלנו משמעות לדמות או לכוח שלו מלבד התגלית על אייגון. סאנסה מקבלת את הצפון כמו שהייתה צריכה מאז ומתמיד, בעוד שאריה מחליטה לצאת ולחקור מה יש מערבה לווסטרוז (אולי זו הזדמנות לספין אוף?). הדבר הטוב היחיד שאפשר לציין לטובת הפרק זה הפסקול המצוין, שלא אכזב באף פרק העונה והפעם גרם לכל סצנה להרגיש כאילו המסך הולך להפוך לשחור וכתוביות הסיום עומדות להתנגן. זו הייתה עונה חסרת הגיון, שניסתה לדחוס סיפור ארוך מדי לזמן מוקצב של 6 פרקים בלבד. היא צלעה בכל מובן אפשרי וסיפקה תסריט גרוע יותר משיכולנו לדמיין ופרק הסיום רק מוכיח את הטענה הזו.
קשה לי להאמין שזה נגמר, בטח לא בצורה הזו. העונה הזו התאפיינה בקצרנות שלא לצורך ובמשיכה של קטעים כשלא באמת היה צורך בהם, היא הציגה כתיבה עצלנית שמזלזלת בצופיה של הסדרה. במקום לספק את ההלם שאליו התרגלנו כל פרק מחדש, הם החלו להכניס עצמם אט אט לכל מסגרת קלישאתית אפשרית וסיום של הפי אנדינג בצורה מכעיסה. זה סוף מכעיס כי הוא גורם לתחושה שכל מה שעברנו עד כה חסר משמעות, כאילו העונה הזו הייתה לגמרי מנותקת מהעונות הקודמות. בקיצור, שמעתי שיש עצומה על צילום מחדש של העונה השמינית, מישהו יודע איפה חותמים?
משחקי הכס 8 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצים להיות הראשונים לפרסם כאן ביקורת גולשים? לחצו על הכפתור והעלו ביקורת סדרה
קישורים
ביקורות נוספות של סדרות פנטזיה
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט