משחקי הכס: עונה 6, פרק 6

Game of Thrones Series Review

תמונת כתבשרון טהר על "משחקי הכס: עונה 6, פרק 6":
"אריה סטארק חוזרת בפרק שקט יחסית"
פוסטר Game of Thrones
משחק ניקולאי קוסטר וולדו  פיטר דינקלג'  לנה הידי  אמיליה קלארק  
פנטזיה
ביקורת סדרה למשחקי הכס: עונה 6, פרק 6 מאת שרון טהר | מבקרת טלוויזיה
ציון המבקר
"דת ושלטון"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9.2/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הפרק השישי לעונה ממשיך את קווי העלילה ומפתיע רק במעט. זה הפרק הראשון לעונה, שאינו אלא המשך כללי של קו העלילה אבל מפנק בעוד הופעה מרשימה של צוות הדרקונים של משחקי הכס.אחרי שנפרדו בעל כורחם מהודור, מירה ובראן ממשיכים לברוח מידי המהלכים הלבנים. בראן עושה חפיפה מהירה כהכנה לתפקידו החדש "עורב בעל שלוש העיניים", אנו מקבלים קטעי פלאשבק מתקופת שלטונו של "המלך המשוגע", וחיפושיו של נד אחר אחותו. כאשר המהלכים הלבנים מאיימים עליהם, רוכב שחור מצילם ומתגלה כדוד בנג'ן (שחשבנו שמת מעבר לחומה עם המשלחת של ג'ון). מסתבר שבאמת מת, וניצל על ידי "הילדים". דוד בנג'ן הוא בדיוק מי שהיו צריכים כדי לשרוד, איכשהו נראה שהכל מתוכנן אסטרטגית בכל מה שקשור לבראן. בנג'ן מסביר לבראן שעליו ללמוד לשלוט בכוחו, כי הוא זה שיעזור נגד מלך המהלכים הלבנים.
סאם וגילי מגיעים לטירתו של לורד טארלי, אביו של סאם. בזמן ארוחת הערב מגלה אביו שגילי היא בת פראים, למרות שרצו לשמור על כך בסוד. האב מתגלה כמרושע ומתעלל, בז לבנו השונה מהגברים הלוחמים השולטים בעולם "משחקי הכס". כהחלטה נחרצת אחרונה, מחליט סאם שלא להיפרד מגילי והתינוק, ולוקח אותם איתו, יחד עם חרב השושלת של הורנהיל. ייתכן שאביו ירדוף אחריו לו רק בשביל החרב. לדעתי הסיבה היחידה שבגללה סאם בוחר לקחת אותה, הוא מכיוון שהיא עשויה ממתכת ואלרית וביכולתו להגן על עצמו מפני מהלכים לבנים. או שסאם מתארגן למלחמה במהלכים הלבנים, או שהוא חוזר בחזרה לקאסל בלאק.הדרור העליון והמלך מתחברים, הילדון מושפע ממנו יותר מתמיד. ג'יימי ובית טיירל מארגנים את צבאם כדי לעצור את הליכת הבושה של מרג'ורי, רק כדי לגלות שיחד עם מרג'ורי הם מחליטים לאחד בין דת לשלטון והרי לכם חוקה דתית ראשונה בווסטרוז ועולם משחקי הכס בכלל. הצעד הבא של המלך טומן הוא לנשל את ג'יימי כראש משמר המלך. ג'יימי מרגיש כישלון נחרץ כאב, נראה שהדרור העליון מצליח למלא את תפקיד האב בחייו של טומן יותר טוב ממה שג'יימי הצליח אי פעם. כעת הדרור העליון הוא חלק משלטון אחדות, ובעל עוצמה גדולה מאי פעם. שלטונו של בית לאניסטר מגיע לסופו, וכעת יהפוך לשלטון בובות בידיו של הדרור העליון.
ג'יימי נשלח לשאת ולתת עם "הדג השחור" בעקבות כיבושו את נהרן. וולטר פריי מחליט להוציא את לורד אדמור מהצינוק, כדי להשתמש בו כקלף מיקוח נגד "הדג השחור". סרסיי משכנעת את ג'יימי, כמו שרק היא יכולה, ללכת לארצות הנהרות, בדיוק היכן שג'ון וסאנסה מתכננים לפגוש את ה"דג השחור". ייתכן שצבאו של ג'יימי יתאחד עם רמזי בולטון, בניסיון למנוע הפיכה של משפחת סטארק בצפון. במידה וזה יקרה, מאזן הכוחות יהיה שוויוני אם לא לרעתם של האחים סטארק.אריה סטארק סופסוף בוחרת את דרכה. אם היא נאבקה עד עכשיו כדי לעמוד בסטנדרטים של הבית השחור והלבן, כעת היא מחליטה להציל את השחקנית שביקשו שתחסל. כיוון שזו הייתה ההזדמנות האחרונה שלה, היא תצטרך להגן על עצמה מפני התנקשות בחייה. אני חושבת שידענו זאת תמיד, פעם סטארק תמיד סטארק. כל צופה מן המניין ידע מאז שהחביאה אריה את "מחט", החרב האהובה שקיבלה מג'ון סנואו, שאריה לעולם לא תוכל למחוק את זהותה ולהצטרף למסדר. בניגוד לבנה של סרסיי, שהצטרף לדרור העליון והפך לאחד מתוך כת, אריה סטארק לעולם לא תוכל למחוק את שושלתה המשפחתית ולהפוך לחסרת פנים. לסטארק יש המשכיות ללאניסטרים לא בטוח.והגענו לפינתה של אם הדרקונים. בפעם המי יודע כמה, דיאנריז מחליטה לעשות רעש וצלצולים, נוחתת על דרקון לפני שבט הדותראקים השוביניסטים, קוראת מילות מוטיבציה ומוכיחה שהיא לא סתם אישה, אלא אלה בעלת כוחות לשלוט בדרקונים, כל זאת כדי לגרום להם ללכת אחריה בעיניים עצומות. הבנו שאת אם הדרקונים, דיאנריז טרגריון הראשונה לשמה, השאלה היא מתי תחליטי כבר לעזוב את החורים הנידחים האלו שאת שולטת בהם, ולהגיע לשבע הממלכות כדי לכבוש אותן? כי כמו שזה נראה עוד רגע המהלכים הלבנים מגיעים וגונבים לך את המומנטום.
משחקי הכס 6 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצים להיות הראשונים לפרסם כאן ביקורת גולשים? לחצו על הכפתור והעלו ביקורת סדרה
קישורים
ביקורות נוספות של סדרות פנטזיה
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט