המתים המהלכים: עונה 5, פרק 14

The Walking Dead Series Review

תמונת כתבישראל גת על "המתים המהלכים: עונה 5, פרק 14":
"פרק בינוני שלא מימש את פוטנציאל המתח והעניין שהיו בו"
פוסטר The Walking Dead
משחק אנדרו לינקולן  נורמן רידוס  סטיב יון  לורה כהן  
אימה
ביקורת סדרה להמתים המהלכים: עונה 5, פרק 14 מאת ישראל גת | מבקר טלוויזיה
ציון המבקר
"השיטה מתפרקת"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.6/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
לצערי דווקא הפרק של השבוע שהיה באופן יחסי עמוס גם באירועים וגם במידע, היה פרק מאכזב ולא הצליח לרתק או ליצור הזדהות מספקת. האירועים הראויים לציון הם כמובן שני מקרי מוות מהגרפיים ומגעילים ביותר בתולדות הסדרה מידי זומבים, של איידן ונוח. מהאחד כמעט שמחנו להיפטר והשני היה גם הפתעה יחסית (או שלא?) וגם היה כבר דמות "קבועה" בחבורה שלנו שהתרגלנו לדאוג לשלומה ולכן היה הרבה יותר מעציב להיפרד ממנו, מה גם שכאמור המוות שלו היה מחריד למדי.מה עוד למדנו? דריל יצא לסיור הגיוס הראשון שלו, מה שהצדיק את ההיעדרות שלו מהפרק הזה ואולי גם מפרקים עתידיים. ג'סי וריק ממשיכים את הפלרטוטים המרומזים ביניהם. ריק זוכה לביקור מפיט השיכור, שמפריח לחלל האוויר רמזים לא ממש עדינים לכך שהוא יודע על הפלרטוטים הנ"ל. נוח נפגש עם רג' ומבקש ממנו ללמד אותו להיות ארכיטקט ומתכנן תכניות לאלכסנדריה לעתיד הרחוק. איך אומרים? פה חשדתי! אם יש משהו שלמדנו מהמתים המהלכים זה שדמויות שמתחילות לדבר על העתיד הרחוק ולנסות לבנות שגרת חיים שמזכירה במשהו את העולם שלפני האסון, אפשר לצפות שלא יישארו אתנו בטווח המאוד מיידי. גם הפעם הלקח הזה אושש.
קארול ממשיכה במסע ההפחדות שלה על סם האומלל, הסיבה לעויינות שלה קצת לא ברורה אבל אם לחטוא בפרשנות, היא לא רוצה להיקשר לילד, כולנו זוכרים מה קרה בפעמיים הקודמות שבהן היו ילדים שקארול היתה קשורה אליהם רגשית. מצד שני, זה כנראה לא ממש יעזור לה כי סם מתעקש להיות ידידותי, כך קארול גם מגלה מי שבר את ינשוף המתכת של ג'סי וגם מפתחת חשד שפיט מכה את ג'סי, ואולי גם את סם. היא מנסה להתעמת עם פיט לגבי זה, או לפחות לברר פרטים נוספים, לא בהצלחה רבה. הפיתרון שלה לעניין: נשכנע את ריק להרוג את פיט. כי זו הדרך של קארול להתמודד עם בעיות, פשוט הורגים את מי שנמצא בלב הבעיה. אני מניח ומקווה שריק קצת יותר שקול מזה, אבל לדעתי, מבחינה תסריטאית, גורלו של פיט המסכן נחרץ.הדבר החשוב ביותר שאנחנו מבינים במהלך הפרק הזה על אלכסנדריה הוא שיטת ההגנה של אנשיה בזמן מפגשים עם זומבים במהלך סיורים או עבודות חוץ. הם פשוט בורחים, גם אם זה מצריך נטישה של חבריהם כקורבנות לזומבים. זו כמובן שיטה שהניצולים שלנו לא יקבלו לעולם.
והאירוע המשמעותי האחרון, אולי המשמעותי מכולם לעתיד היחסים בין אלכסנדריה לחבורת הניצולים שלנו הוא השיחה בין הכומר גבריאל לדיאנה, האם האיש יצא מדעתו? האם הוא פשוט אינטרסנט שפל? האם הוא באמת מאמין שאיזושהי רוח אלוהית שורה עליו? וחשוב מכך, האם דיאנה תאמין לו ותשנה את יחסה אל ריק והחבורה? במיוחד עכשיו, כשאנחנו שומעים מחוץ לחלונות הבית את גלן שצועק לעזרה כשהוא חוזר עם טרה הפצועה קשה ובלי איידן ההרוג, בנה של דיאנה.
המתים המהלכים 5 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצים להיות הראשונים לפרסם כאן ביקורת גולשים? לחצו על הכפתור והעלו ביקורת סדרה
קישורים
חץ המתים המהלכים 5 (עמוד סדרה)
ביקורות נוספות של סדרות אימה
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט