הפלאש 2: פרקים 22+23

The Flash Series Review

תמונת כתבגל צבעוני על "הפלאש 2: פרקים 22+23":
"סיום עונה לא ברור"
פוסטר The Flash
משחק גרנט גאסטין  ג'סי ל. מרטין  ריק קוסנט  דניאל פנאבייקר  קנדיס פאטון  קרלוס ואלדז  טום קוואנו  
פנטזיה
ביקורת סדרה להפלאש 2: פרקים 22+23 מאת גל צבעוני | מבקר טלוויזיה
ציון המבקר
"מהנה ומבלבל"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9/10
?
מדד פופולריות
3.2/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
רמת הציפיות לפרקי סיום העונה של "הפלאש "הייתה גבוהה. מסדרה שידעה להעלות הילוך אחר הילוך באמצע העונה לא היינו יכולים לצפות לפחות מסיום מפתיע ומדהים. Mind Blowing הוא הצירוף המתבקש. הפרק שקדם לסיום העונה היה טוב מהצפוי- לראות את קייטי קסידי חוזרת למסך ככפילה של הקנרית השחורה או בשמה החדש סירנה שחורה, היה מהנה. לראות שהעלילה שהכותבים בנו לוקחת אותנו למקום צפוי, היה קצת פחות מהנה, אבל המוות של אביו של בארי (לאלה שחשבו שג'ון וסלי שיפ סיים את דרכו בסדרה, מחכה לכם טוויסט) פיצה על כך.
אומרים שדברים טובים קורים כשלא חושבים עליהם. על הפרק הקודם (פרק 21) כתבתי שניסה לסחוט את הרגש ולא האמנתי שהסדרה צריכה ללכת בכיוון הזה יותר. מזל שאני לא כותב את הסדרה כי התברר בפרק זה שטעיתי. איך אפשר שלא לרחם על ילד שאיבד את שני הוריו? ועוד אחרי שאחד מהם חזר ממאסר ממושך על לא עוול בכפו. בפרק האחרון בסדרה גילינו את התכנית של זום, את העובדה שבארי יכול להביס אותו וללמוד על כוחות חדשים בדרך, וגילינו מיהו האיש במסכה- ג'יי גאריק האמיתי, הלא הוא הכפיל של אבא של בארי מהעולם השני, אותו משחק ג'ון וסלי שיפ הגדול. תפקיד קלאסי לשחקן ששיחק את הפלאש בסדרת הטלוויזיה משנות ה-90. אכזבה קטנה היא אי גילוי היכולות של וואלי וג'סי, שכנראה יסתפקו בתפקיד גדול יותר בעונה הבאה.
עם זאת, קרה משהו שלא קרה לי עד כה בצפייה בסדרה. אם הצלחתי להבין את כל ההסברים המדעיים שניתנו במשך "הפלאש", אז את הסצנה האחרונה לא הבנתי, וגם לא קיבלתי עליה הסבר. בכך שברי חזר בזמן והציל את אמו, הכותבים פתחו דיון מסובך על מסע בזמן. האם כל מה שקרה לא באמת קרה כי הוא חי חיים אחרים? האם הכל ישתנה? את התשובות לכך נקבל כנראה בעונה הבאה. חשוב לציין את השחקן הראשי, גראנט גאסטין, שהצליח לנפץ את הביקורות שהועברו כשלוהק לתפקיד הפלאש, ושיחק בצורה מצוינת לאורך כל העונה. כיף לראות שחקן צעיר מתפתח כך. ובאותה נימה, חבל מאוד לראות את הירידה בתפקידה של קנדיס פאטון (אייריס) בסדרה, בעיקר כשאין סיבה ממשית לכך. מקווה כי העונה הבאה תביא לעלייה בזמן מסך עבור שחקנית נהדרת כמוה המשחקת דמות משנית חשובה.
הברק: עונה 2 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: אופירגיל: 1723/10/2019 23:48:36
9/10אייקון ציון
קצת פחות טובה מעונה אחת, אבל עדיין מצוינת. הנבל מעניין, מהיר יותר מקודמו, העלילה זורמת כרגיל והכל כיף. מרגיש שקצת חוזר על עצמו מעונה אחת, וזה משהו שמורגש בעונות הבאות של פלאש בעיקר, אך הסדרה טובה עד כדי כך שאפשר להתעלם מזה.
קישורים
חץ הברק: עונה 2 (עמוד סדרה)
ביקורות נוספות של סדרות פנטזיה
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט