בית הכלבים: ביקורת פרק הפתיחה

House of Cards Series Review

תמונת כתבליטן לשינר על "בית הכלבים: ביקורת פרק הפתיחה":
"מצחיקה, מטורפת וממוקדת יותר מהקודמת"
פוסטר House of Cards
משחק נאיה פדרמן  עידן אלתרמן  אבי גרייניק  גאלה קוגן  
קומדיה
ביקורת סדרה לבית הכלבים: ביקורת פרק הפתיחה מאת ליטן לשינר | כתבת קולנוע, טלוויזיה ורכילות
ציון המבקר
"מעלה הילוך"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.4/10
?
מדד פופולריות
5.1/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
"בית הכלבים" הוא סיטקום מאוד פשוט אבל הוא מצליח למצות את כל היכולות שלו. העלילה ממוקמת בפנסיון כלבים משפחתי המנוהל ע"י אבא מוטי התזזיתי (אבי גרייניק) שעבר אל מושב יחד עם בתו אורי החכמה (נאיה פדרמן), אחרי שמאס בחיי העיר הגדולה. השניים יפגשו במושב בדיירים הקודמים בבית ש"בטעות" עוד לא התפנו - קלאודיה ספרית הכלבים המשעשעת, בכיכובה של גאלה קוגן ובנה רויו העצלן אך הכריזמטי. לצד החברויות החדשות, המשפחה תפתח יריבות קשה עם יקי השכן הרשע והאלרגי לכלבים (עידן אלתרמן) שינסה לסגור את הפנסיון. על אף העלילה הדי פשוטה, הוא לוקח את מה שיש לו לעבוד איתו ומצליח לסחוט ממנו כל טיפת הומור. הגיבורים מתמודדים עם בעיות יומיומיות מה שעוזר לצופים הצעירים להתחבר אליהם בצורה טובה יותר. הכתיבה בעונה הזו הרבה יותר מלאה ובעלת נפח מהעונה הקודמת וכשמחברים את התסריט עם השחקנים הנהדרים, התוצר הוא פשוט נפלא.
נאיה פדרמן, השחקנית המקסימה, רק בת 16 וכובשת את המסך. גם אצלה רואים תהליך מסוים של התקדמות מהעונה הראשונה אל השנייה. בעונה הקודמת היא הייתה צעירה יותר ופחות מנוסה, הכישרון היה שם אבל עדיין לא התבטא באופן מלא. לשמחתי הרבה היא התעלתה על עצמה בעונה השנייה, המשחק שלה עלה רמה עם אינטונציה ומבטים משכנעים יותר ודרכה בעולם הילדים מובטחת כבר מעכשיו כהצלחה. אבי גרייניק שומר על הקסם שלו בתור האבא הקצת מביך והחבר הכי טוב של אורי (פדרמן) והשילוב בין השניים הוא מצוין. הכימיה עובדת מעולה והודות לכך, הם מעבירים את התסריט בצורה מצחיקה הרבה יותר. מה שיפה במערכת היחסים בין השניים, הוא שהיא נשמרת גם מחוץ למסך ואפשר בקלות לחשוב כי הם אב ובת גם בחיים האמיתיים. הם דואגים לשגע, להצחיק ולתמוך אחד בשני.
גאלה קוגן עם מבטא מגוחך אבל מצחיק, בדמות שמזכירה מעט את דמותה של סופיה ורגרה ב"משפחה מודרנית", משחקת את האמא החונקת של רויו. היא צבעונית וקופצנית עם מצבי רוח משתנים. זה שונה מדברים שהתרגלנו לראות אותה עושה בעבר בצורה קיצונית. אם ב'מנדלבאום בלש פרטי' ראינו אותה בתור הדמות הרצינית יותר, פה היא מורידה את כל המעצורים, משתוללת על המסך, קורעת מצחוק ואי אפשר שלא להתגלגל מכל משפט שיוצא לה מהפה. לאחר הצפייה בפרק הראשון אני יכולה לומר בוודאות כי העונה השנייה מעלה הילוך וטובה יותר מהראשונה. יש הרגשה של שחרור המעצורים. אם בעונה הראשונה הם התנסו בסוגים השונים של הקומדיה, בעונה השנייה הם בטוחים וממוקדים יותר בכיוון של הסדרה.
בית הכלבים - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
רוצים להיות הראשונים לפרסם כאן ביקורת גולשים? לחצו על הכפתור והעלו ביקורת סדרה
קישורים
חץ בית הכלבים (עמוד סדרה)
ביקורות נוספות של סדרות קומדיה
לרשימת ביקורות אחרונות
Home 20231ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction3מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies4מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Arthur the King5המרוץ לניצחון של ארתורציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט