חדשות קולנוע וסרטים

עקרות בית מיואשות – סוגרות עונה - ביקורת טלוויזיה

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מכורים לסדרה "עקרות בית נואשות"? לא תפסידו את פרק הסיום שמוקרן היום בעשר? אז זו בהחלט לא הכתבה בשבילכם בגלל שכמה שניסיתי לכתוב, אי אפשר לכתוב ביקורת על הפרק האחרון בלי להכניס ספויילר פה ושם. אם אתם לא רוצים לדעת כלום, עברו לכתבה הבאה, אם בא לכם לצאת איתי למסע אחרון בויסטרייה לייין המשיכו לקרוא.

גם אני במכורים. כל יום ראשון, בשעה עשר בערב, המנה השבועית שלי מוזרקת הישר לווריד. מנה של נשים יפות ודקות גזרה, פרברים ירוקים ומושלמים שמספקת הפנטסיה הבורגנית האמריקאית, הומור שחור, סלפסטיק וקורטוב של סאטירה. מנה של "עקרות בית מיואשות" שמזכירה ברגעיה הטובים את "טווין פיקס" וברגעים אחרים את "מלרוז פלייס" ואגב, אין בזה שום דבר רע.

מאד שמחתי לקבל את הפרק האחרון של "עקרות בית מיואשות" ואני שמח לבשר, שום תעלומה לא באמת נפתרת, הכול נשאר פתוח, לא סתם פתוח, העלילות הגיעו לשיאן וקברניטי הסדרה משאירים את הקהל עם הלשון תלויה באוויר. המונח המקצועי בעולם סדרות הטלוויזיה הוא "Cliffhanger".

ישנן סדרות רבות שהשאירו אותנו עם הלשון בחוץ כאשר המפורסמות ביותר הן: "דאלאס" שבאחת העונות גיבור הסדרה נורה וכל הקיץ נשאלה השאלה – "מי ירה בג'יי.אר?" או בסדרה "שושלת" כאשר טרוריסטים פרצו לאולם החתונות וירו בכל משתתפי הסדרה. במשך חודשים השחקנים לא ידעו מי יחזור לעונה החדשה.

ב"עקרות בית מיואשות" שנע על גבול הסבונייה והקומדיה אנחנו נתמודד אם השאלות הבאות שיחזיקו אותנו במתח עד שקברניטי yes יחליטו להחזיר את הסדרה אל מסכי הטלוויזיה:
כיצד תתמודד ברי ואן דר קאמפ עם מות בעלה חובב הסאדו-מאזו?
מה תעשה לינט סקאבו עם פיטוריי בעלה ורצונו להפך לעקר בית?
במי תבחר גבריאל סוליס - האם במאהב הצעיר או בבעל האלים?
מי זו השכנה החדשה בטי אפלווייט ולמה היא כל כך דיסקרטית?
והשאלה הגדולה מכולם מה יעלה בגורלה של סוזאן מאייר מאחר וזאק יאנג לכד אותה בדירתו של מייק דולפינו ומאיים על חייה באקדח.

לשם שינוי, הסוד של מארי אליס יאנג ייחשף אחדי שמייק דולפינו יגרור ללב המדבר את פול יאנג כדי להוציאו להורג. פול מחליט להתוודות ברגעיו האחרונים ולספר מה בדיוק התרחש באותו לילה גורלי שבו מתה דירדרה אהובתו של מייק. במהלך הוידוי מייק מופתע לגלות שלאהובתו היה בן, כנראה הבן שלו. אותו בן מחכה לו באותם רגעים בדירתו כדי לחסל אותו. ה "עקרות בית מיואשות" סיפקה את הסחורה במשך 23 פרקים. היא הצליחה לא להיות משעממת אפילו לרגע אחד. בעזרת הומור שמודע לעצמו, צוות שחקניות מבריק שמצליח לנוע בין הופעות קומיות נוצצות להופעות דרמטיות מרשימות וזאת בלי להראות מלודרמטיות יתר על המידה. "עקרות בית מיואשות" הצליחה לגרום לקהל הצופים שלה להיות במתח במשך עונה שלמה למרות שהיא מופרכת לחלוטין ובעיקר הוכיחה שאפשר לעשות טלוויזיה שהיא גם בידור טהור אבל גם קצת להיות חריגים בנוף הטלוויזיוני.

לא ברור האם יוצריה יצליחו לשמור גם בעונה השנייה על הסטנדרטים הגבוהים שהעונה הנוכחית סיפקה למעריציה. "עקרות בית מיואשות" מציג לנו עולם ירוק אבל מלא בעשבים שוטים, עורבים שחורים ותולעים בתוך תפוחים. הכל נראה נוצץ ומושלם אבל בעצם מדובר בפרבר רקוב עם תושבים שאולי גרים בבתים מושלמים אבל הם עצמם רחוקים מלהיות מלאכים. בינתיים זה לא מפתיע שהפרק הראשון בעונה השנייה היה הפרק הפותח הנצפה ביותר של השנה ולפי הלך הרוח הסדרה הזו רק מתחילה לתפוס תאוצה.

בתמונה מופיעה טרי באצ'ר שמגלמת את סוזן מאייר, לחיצה קטנה עליה תוביל אתכם לכל עקרות הבית הנואשות.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2005
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט