חדשות קולנוע וסרטים

מדריך ה - DVD השלם ליום כיפור - המארזים

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
נראה כי המארזים הומצאו במיוחד בשביל חגים כמו כיפור, שבתות, וסתם ימי חורף בהם אנחנו מנוזלים ולא יכולים לצאת מהבית. ריכוז כל הפרקים של עונה בסדרה זו או אחרת חוסכת לצופה זמן, המתנה של שבוע בין פרק לפרק והרבה בלאגנים בראש (להקליט, לא להקליט, לבקש מהשכנים, לשוב ולדבר עם חמותי כדי שלא אפספס את הפרק האחרון בסופרנוס). חברת וורנר הום וידאו היא ללא ספק המובילה בשוק מארז הסדרות ושאר החברות תופסות את הרעיון ובקרוב נוכל לראות יותר סדרות, יותר מארזים, ויותר תוספות.

קחו בחשבון, שצפייה בעונה שלמה לוקחת בסך הכל 18 שעות (חישוב מהיר של כ- 24 פרקים בעונה, כל פרק כ- 40 דקות), כך שבהחלט אפשר להקדיש את החג למרתון של אחת הסדרות האהובות עליכם. המבחר הוא עצום ולכן נזכיר רק את המארזים שיצאו בשבועות האחרונים.

סמולוויל – עונה 4

קלארק קנט (טום וולינג), הוא סופרמן, מגיע אל שנתו האחרונה בתיכון, וזו תהיה שנה שהוא יזכור לעד! קלארק מנסה למצוא 3 קריסטלי קרפיטון העשויים להשמיד את כדור הארץ, לואיס ליין מגיעה לסמולוויל ותשנה את חייו של קלארק, זואי מגלה את הסקופ של המאה ולקס עושה צעד נוסף אל עבר האופל.

הבית הלבן – עונה 6

העונה השישית והמצויינת של 'הבית הלבן' עדיין לא שודרה בטלוויזיה, וכבר מופצת בימים אלה ב- DVD. כשממשלו של בארטלט נכנס לשנתו האחרונה, מתגלים בשתי המפלגות הגדולות מועמדים החומדים את החדר הסגלגל. בנוסף לניהול מסעות בחירות יש מי שצריך לנהל את המדינה. זוהי משימה כבדה גם בנסיבות רגילות, אך במיוחד כשהנשיא נאבק בהתפרצותה של מחלת הטרשת הנפוצה שלקה בה. שני שחקנים חדשים מצטרפים אל הצוות הרגיל בעונה השישית: אלן אלדה (מ.א.ש) המגלם חבר קונגרס בעלייה וג'ימי סמיטס (NYPD, מלחמת הכוכבים: חלקים 2+3) המגלם סנאטור רפובליקני חריף.

הסמויה – עונה 2

מבית HBO (עמוק באדמה, הסופרנוס, מלאכים באמריקה). סדרת הדרמה המשטרתית המעולה יוצאת דופן בנוף הטלוויזיוני, בכך שהיא עוקבת אחרי תיק חקירה אחד במשך כל העונה. מק'נולטי הורד בדרגה, דניאלס במרתפי ארכיון המשטרה, פרז משתפשף בפרוורים וגרגס תקוע מאחורי השולחן המשרדי. בינתיים, ברציפי נמל בולטימור, הם מחפשים אחר עבודה, ומנהל האיגוד נוקט בפעולות בילתי חוקיות כדי להמריץ מחדש את העבודה. אבל גילוי מרעיש עומד לזעזע את כל הנמל. בעוד הפרטים נבדקים בחשאיות, חקירה חדשה מתחילה...

מרפי בראון – עונה 1

במשך 10 עונות שודרה הסדרה שרבים טוענים שהפילה את ממשל בוש האב. 'מרפי בראון' זכתה פעמיים באמי כסדרה הקומית הטובה ביותר (מתוך 5 מועמדויות), וקנדיס ברגן, כדמותה של מרפי בראון האגדית, זכתה חמש פעמים (!!!) בפרס האמי כשחקנית הקומית הטובה ביותר (מתוך 7 מועמדויות). מרפי בראון היא כתבת כוכבת ב- F.Y.I, מגזין חדשות טלוויזיוני הממוקם בוושינגטון די.סי. יחד עם צוות כתבים לצידה ומפיק יהודי, מרפי מנסה להתמודד עם החיים בלי אלכוהול, גידול ילד כאם חד הורית וחבורת מזכירים שנשלחו מהגיהנום.

סקס והעיר הגדולה - עונה 6

קרי, סמנתה, שרלוט ומירנדה ,הבנות שהוציאו את הרווקות מהארון, מגיעות אליכם לסלון לשיחות הכי סוערות. לגברים –זו ההזדמנות להיות זבוב על הקיר. לנשים- פשוט עונג צרוף. "סקס והעיר הגדולה", סדרה קומית המבוססת על ספרה של קנדיס בושנל, עוסקת בארבע רווקות בעיר הגדולה ניו-יורק. רוב הזמן הן מדברות בגילוי לב על אהבה וסקס, בשאר הזמן הן גם עושות את זה. במרכז הסדרה קארי ברדשו, השחקנית שרה ג’סיקה פרקר, עיתונאית הכותבת על חייה וחיי חברותיה, אשר מתחת לציניות מסתירה לב משתוקק לקשר. בעונה השישית קרי בראדשו וחברותיה נפרדות מהצופים ולא שוכחות להעניק טיפים אחרונים על מין, אופנה, מערכות יחסים, אהבה ופריז. נמס בפה

ניפ/טאק – עונה 2

'ניפ/טאק', אשר עוקבת אחר חייהם של שני מנתחים פלסטיים במיאמי, זכתה בפרסים רבים, ביניהם 'גלובוס הזהב' כסדרה הטובה ביותר ובפרס ה'אמי' היוקרתי. מארז העונה השנייה, מכיל 6 תקליטורים ולמעלה מ- 11 שעות צפייה.


עמוק באדמה – עונה 4

'עמוק באדמה', עטורת הפרסים והשבחים, עוקבת אחר משפחת פישר, המנהלת בית לוויות בביתה. מוות וחוסר תפקוד מהווים חלק בילתי נפרד מהמשפחה ומהעונה הרביעית. התוספות המיוחדות כוללות 7 ערוצי פרשנות שונים עם יוצרי הסדרה כולל אלן בול, ספיישל על עריכת הסדרה וראיון בלעדי עם שחקני הסדרה.

תרגיע – עונה 4

עונה רביעית למי שהגה את 'סיינלפד' מגיעה ל- DVD. לארי דייויד, האיש שיש לו הכל, מצליח להרוס כל מה שהוא נוגע בו. העונה כוללת את הפרקים בהם לארי קונה מריחואנה רפואית, לוקח זונה למשחק בייסבול, גונב מקל גולף מגוויה, הורס ת מסיבת יום ההולדת של בן סטילר, מנסה לקבל את ג'ינה גרשון (המופיעה בתפקיד דוסית מושכת) כמתנת יום הנישואין העשירי שלו ופצוח בריקוד ב'המפיקים' עם מל ברוקס ודייויד שווימר.

מוחו של הגבר הנשוי – עונה 1

סדרה קומית מבית היוצר HBO, העוסקת בשאלה קיומית הרת גורל: האם גברים נשואים יכולים לשרוד בעידן המודרני? היום יש יותר אחריות, יותר מחוייבויות ויותר פיתויים. בשחר המאה ה- 21, יותר ויותר קשה לגברים להשאר מאושרים ונשואים בעת ובעונה אחת. אז למה אנחנו בכלל מנסים?!? יוצר ומפיק 'מוחו של הגבר הנשוי', מייק בינדר (דו"ח מיוחד), עוקב בסדרה אחר חייהם של שלושה חברים ושותפים לעבודה. שלושתם נשואים ולשלושתם פילוסופיה מיוחדת לגבי השאלה איך ליצור נישואין מוצלחים. העונה הראשונה של 'מוחו של הגבר הנשוי' מופצת על גבי 2 תקליטורים וכוללת את כל 10 פרקי העונה.

המיטב של חברים – עונה 1

ה- DVD של העונה הראשונה של 'המיטב של חברים' כולל את הפרקים הבאים: 'הפרק בו הכל התחיל', 'הפרק עם אבקת הכביסה ממזרח גרמניה', 'הפרק עם הישבן', 'הפרק עם הגברת בינג' ו- 'הפרק עם הציצים'.

המיטב של חברים – עונה 2

ה- DVD של העונה השניה של 'המיטב של חברים' כולל את הפרקים הבאים: 'הפרק עם חלב האם', 'הפרק עם התינוק באוטובוס', 'הפרק בו רוס מגלה', 'הפרק עם הקלטת מנשף הסיום' ו- 'הפרק עם החתונה של בארי ומינדי'.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2005
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט