הפלאש: עונה 2, פרק 19

The Flash 2 Series Review

תמונת כתבגל צבעוני על "הפלאש: עונה 2, פרק 19":
"פרק "בילד אפ" מעל הממוצע"
פוסטר The Flash 2
משחק גרנט גאסטין  ג'סי ל. מרטין  ריק קוסנט  דניאל פנאבייקר  קנדיס פאטון  קרלוס ואלדז  טום קוואנו  
אקשן
ביקורת סדרה להפלאש: עונה 2, פרק 19 מאת גל צבעוני | מבקר טלוויזיה
ציון המבקר
"שונה ומסקרן"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9/10
?
מדד פופולריות
3.2/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הפרק ה-19 לעונה לא הצליח להתעלות לרמה של הפרק שקדם לו. אם נשפוט לפי הפרקים האחרים בסגנון, נוכל להגיד שזהו עוד פרק Build up מעל לממוצע. אך הפרק שונה במעט משאר הפרקים שהתרגלנו לראות עד כה. במקום עוד פרק שיפתח לנו ציפיות מתחילתו ועד סופו, קיבלנו פרק בסיסי לאורך כל אורכו, שכלל לא מרמז על הבאות, ומטרתו העיקרית היא להוביל אותנו לנקודת סיום מפתיעה, שכנראה תהווה את עלילת סיום העונה.הפרק מתחיל בהתמודדותו של בארי עם איבוד כוחותיו ובהחלטתו של וולס לחפש את בתו ג'סי אשר ברחה. במהרה אנו מתוודעים לנבל חדש- גריפין גריי (בעל כוח אדיר, אך מזדקן ככל שמשתמש בו יותר ויותר) אשר חוטף את וולס (קו עלילתי שחוזר על עצמו יותר מדי פעמים, עד אשר מזכיר את סרטי "חטופה").
בין לבין אנו עדים לחווייתה של קייטלין אשר נשבתה ע"י זום, ועזרה ל "קילר פרוסט" (כפילתה הרעה) לברוח מצינוקו של זום. זום הורג את קילר פרוסט מכיוון שניסתה להרוג את קייטלין, וזום מזהיר את קייטלין לא לחשוב על לשחרר את האיש במיכה הכלוא אצלו לאורך כל העונה (נראה כי אם יתגלה בסופו של יום, זה יקרה בפרקים האחרונים של העונה).עלילת המשנה ממשיכה לקדם את דמותו של וואלי ווסט והופכת אותו לדמות מרכזית ככל שהעונה מתקדמת. אנו מתוודעים לרצון של וואלי להיפגש עם הפלאש שהציל אותו כדי להוקיר תודה ולספר לו על תובנת חייו החדשה – צריך להעריך את החיים ( תובנה שלא היינו מקבלים מוואלי של הקומיקס). הוא עדיין לא יודע מי עומד מאחורי המסכה של "אצן הארגמן" אך התחושה היא כי בקרוב הוא יידע.
עוד סיפור שנשאר קצת מאחורי הקלעים הוא זה של ג'סי, בתו של וולס מארץ שתיים. כשג'סי התחילה להיות דמות אקטיבית בסדרה, היה ברור לכולם שלא רחוק היום וגם ג'סי קוויק תהיה חלק מעולמו של הפלאש. הביוגרפיה שלה אמנם שונה, אך אי אפשר להישאר אדישים לשם בו קרא וולס לבתו בסופו של הפרק: "ג'סי קוויק".עם כל הכבוד למתרחש בפרק, סופו הוא נקודת החוזק שלו. אנו מתוודעים לכוונתו של וולס להחזיר לבארי את כוחותיו (כאילו שחשבנו כי כוחותיו לא יחזרו אליו אחרי פרק או שניים), אך הדרך בה הולך לעשות אותה היא המפתיעה- שחזור פיצוץ מאיץ החלקיקים, שהעניק לכל מי שהכרנו עד כה כגיבור או נבל את כוחותיו.אם נשים רגע בצד את שאלת המוסריות של ביצוע דבר כזה (דבר שאין מנוס מהתעסקות לגביו על ידי כל חברי הקבוצה בפרק הבא), הדבר אולי יהווה את המפתח לקבלת כוחותיהם של וואלי וג'סי, מה שלחלוטין יספק הרבה צופים שחיכו לרגע הזה מהופעתם הראשונה של הדמויות בסדרה. ויש גם את העניין ה"זניח", שהוא רצונו של זום להשתלט על כל העולמות הקיימים וחזרתו עם קייטלין ל"ארץ 1" בה יתחיל את תכניותיו (לאחר חוסר עניין בארץ 2 שלפיו "הובאה על ברכיה").

הפרק הקודם העלה שאלות שעל חלקן הגדול עדיין לא קיבלנו תשובה מהדהדת, אך אפשר לראות כי כותבי הסדרה נותנים לנו נחת גם בפרקים שנראים "משעממים" על הנייר, באמצעות מציאת דרכים חדשים לעבות את עולמה המסובך של הסדרה. שאלות או לא, הפרק משאיר כמה סימני קריאה גדולים לקראת הפרק הבא.
הברק: עונה 2 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: אופירגיל: 1723/10/2019 23:48:36
9/10אייקון ציון
קצת פחות טובה מעונה אחת, אבל עדיין מצוינת. הנבל מעניין, מהיר יותר מקודמו, העלילה זורמת כרגיל והכל כיף. מרגיש שקצת חוזר על עצמו מעונה אחת, וזה משהו שמורגש בעונות הבאות של פלאש בעיקר, אך הסדרה טובה עד כדי כך שאפשר להתעלם מזה.
קישורים
חץ הברק: עונה 2 (עמוד סדרה)
ביקורות נוספות של סדרות אקשן
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט