פאודה: פרק 10

Fauda Series Review

תמונת כתב על "פאודה: פרק 10":
"הקצב הלא אחיד של פאודה נשמר עם פרק לא מספיק טוב"
פוסטר Fauda
משחק ליאור רז  צחי הלוי  נטע גרטי  יובל סגל  רונה לי שמעון  שאדי מערי  
אקשן
ביקורת סדרה לפאודה: פרק 10 מאת
ציון המבקר
"פושר"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.8/10
?
מדד פופולריות
4.5/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
פאודה ממשיכה לספק פרקים בקצב לא אחיד ואחרי הפרק המצוין בשבוע שעבר קיבלנו פרק פושר בלבד השבוע. הפרק נפתח עם דורון ש"ניצל" מהשבי ע"י קפטן איוב. דורון מסביר לו עד כמה הוא עמוק בשטחים וכמה קרוב לחסל את אבו אחמד. קפטן איוב, שמבין שיש פה הזדמנות שלא תחזור, מנסה לשכנע את שר הבטחון לתמוך בפעולה של דורון אך זה כמובן מסרב ואומר שמקומו של דורון הוא בכלא. איוב כמובן, עוזר לדורון למרות זאת.קפטן איוב גם ממשיך בניסיונות שלו לשכנע את נסרין להסגיר את אבו אחמד ואומר לה שלישראל אין אינטרסים להשאיר אותו באיזור ואם היא תביא אותו אליהם המדינה תשלם לו כסף בכדי להיעלם. קצת זלזול באינטלגנציה שלנו ושל נסרין, שכמובן מסרבת להצעה.
כמה סצנות אחרי נסרין מודיעה לאבו אחמד שהיא והילדים חוזרים לברלין, אבו אחמד מבקש ממנה להפגש איתו ל-5 דקות והיא מסכימה.הדילמה הזו של נסרין היא במקום מסוים הדילמה של כולנו- להישאר במצב המשוגע הזה שבו אנחנו חיים או לברוח ולהבטיח לעצמנו עתיד טוב יותר? יהיה מעניין לראות לאן אותה פגישה עם אבו אחמד תוביל ומה תעשה נסרין.אבו אחמד ממשיך לדרוש מוואליד לחסל את שירין בטענה שהיא בוגדת ועובדת עם היהודים. וואליד, שלא מוכן לעשות את זה, מגיע לשירין עם פתרון "מבריק" ומבקש ממנה להתחתן איתו. אחרי שהיא אומרת שהיא צריכה לחכות עם התשובה, הוא פונה לאבו סמארה בהצעה להרוג את אבו אחמד ואבו סמארה מגיב בכך שהוא נותן אקדח לוואליד ומציע לו לחסל אותו בעצמו.
כשוואליד מגיע לחסל את אבו אחמד אנחנו מקבלים את הסצנה החזקה של הפרק. וואליד נתקל בצד האנושי של אבו אחמד, שמספר לו שהוא כמו בן בשבילו ושהוא רוצה שהוא ימלא את מקומו. הוא מראה לו את המזוודה בה נמצא מה שייקח איתו דורון למגה-פיגוע, אך מסרב להגיד לו מה בפנים בטענה שזה לטובתו ואנחנו נצטרך לחכות לפחות עוד שבוע בכדי לדעת מה אבו אחמד מתכנן (הימור שלי: נשק ביולוגי). הסצנה נגמרת בחיבוק ומחזקת את זה שאבו אחמד הוא הדמות הכריזמטית והמעניינת ביותר בסדרה.הפרק נגמר עם דורון ואיוב שיושבים מול החוף במתקן מוגן. דורון מקבל טלפון מוואליד עם הוראות לאן להגיע מחר. אחרי השיחה קפטן איוב אומר לו "אם אתה מתחרט אז זה עכשיו אתה יודע"- הוא, וגם אנחנו, יודעים שדורון לא הולך להתחרט, וכך הפרק נגמר.סה"כ מדובר בפרק פושר למדי אבל כזה שממשיך להכין את הקרקע לשני הפרקים האחרונים של הסדרה שמבטיחים להיות מהמעניינים והמותחים ביותר שראינו בטלוויזיה בזמן האחרון.
פאודה - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: תומר רפאליגיל: 1615/01/2020 21:28:39
10/10אייקון ציון
איך אפשר לכתוב ביקורת על פאקינג פאודה, סדרה מעולה, מציגה את הסכסוך כמו שהוא בלי לטשטש
שם: motekooגיל: 5820/04/2017 10:01:21
8/10אייקון ציון
סידרת מתח ישראלית. שחקנים חדשים. עלילות ותיקות ומוכרות. עשוי טוב. ארועים לא צפויים מחזיקים את הצופה במתח עד סוף הפרק. למי שרוצה להבין , צריך ליראות מהפרק הראשון כדי להיות מחובר לשאר הפרקים, למרות שיש תקצירים קודמים. מקבל 8 בסולם motekoo . עדיין שווה צפייה בעידן הסדרות החמודות לעת ערב.
קישורים
חץ פאודה (עמוד סדרה)
ביקורות נוספות של סדרות אקשן
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט