הפלאש: עונה 2, פרק 21

The Flash 2 Series Review

תמונת כתבגל צבעוני על "הפלאש: עונה 2, פרק 21":
"פרק שנועד לרגש והשתבש"
פוסטר The Flash 2
משחק גרנט גאסטין  ג'סי ל. מרטין  ריק קוסנט  דניאל פנאבייקר  קנדיס פאטון  קרלוס ואלדז  טום קוואנו  
אקשן
ביקורת סדרה להפלאש: עונה 2, פרק 21 מאת גל צבעוני | מבקר טלוויזיה
ציון המבקר
"פנינו לאן?"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9/10
?
מדד פופולריות
3.2/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
יש רגעים בסדרה שאתה מוצא את עצמך חושב על כמה שאתה רוצה שהפרק הבא יגיע, ושהנוכחי ייגמר. אלה רגעים שבדרך כלל מסמנים אי יצירתיות של כותבי הפרק ויכולים להוביל להידרדרות ממושכת של סדרה. במקרה הזה, אני מאמין שההגדרה הנכונה תהיה "פרק שנועד לרגש - והשתבש באמצע הדרך". קהל היעד שאליו פונה "הפלאש" הם אנשים שפשוט לא "קונים" את החתירה המעודנת לרגש בקטגוריית הקומיקס-אקשן. תניחו מולם אנשים פצועים, חטופים, שבורי לב וחסרי אונים ותקבלו אדישות מוחלטת. תשלבו מוות בסיפור ואולי יזילו דמעה או שתיים. אבל כשמנסים לסחוט רגש שכבר הורגש בצורה עקבית לאורך מספר גדול של פרקים, התוצאה היא סלידה מוחלטת.
ההרגשה שקיבלתי היא של פרק הנוטה לכיוון המיותר ששודר רק כדי להשלים את מכסת הפרקים לעונה- 23 במספר. לא הייתי מרגיש בחסרונו, זה בטוח. אל תבינו אותי לא נכון- אני הראשון שיטען שלפספס פרק בסדרה, בטח שבסדרה המוצלחת הזאת, זאת טעות. אבל לפעמים קורה שהפרק פשוט לא מתחבר ולא מדבר אליך. אז נכון, יש משהו בסיפור העצוב של בארי שייגע בכל אחד שיתוודע אליו בפעם הראשונה. מוות של אמא הוא דבר קשה, וכשמדובר באמא אוהבת כמו זאת של בארי, בכלל קשה לשלוט בעצב המצטבר. אבל אחרי שחשבנו שמיצינו כבר את העניין, מכים בנו עם זה שוב. איך המוות שלה קשור להחזרת כוחותיו? איך הסיפור (המעניין כשלעצמו) על ה"אמא הנכונה" הוא זה שיגרום לו לרוץ יותר מהר? אלו שאלות שכאשר מגיעים אליהן בזמן צפייה בפרק מראות לנו אחד משני דברים: או שהפרק פשוט איבד את זה, או שאנחנו איבדנו את ההזדהות הרגשית אליה הפרק מנסה לחתור.
בנוגע להתקדמות בעלילות המקבילות, קיבלנו רמזים קטנים מאוד לעתיד לבוא, וסוף הפרק, כמו כל סוף פרק ב"פלאש", מספק לנו הצהרה קצת יותר צעקנית. עם כל זאת, קשה לי לראות עוד פרק כזה משודר בהמשך. יתרה מכך, אני מאמין שהפרקים שישודרו בעונה השלישית יגרמו לפרקים כעת להיראות משעממים, ממש כמו שהעונה הרביעית של "שובר שורות" גרמה לעונה הראשונה להיראות כמו סדרה שלא עוברת פיילוט. זה פרק שלא צריך להימחק מהארכיון, אלא לשמש כדוגמא ל"מה לא לעשות", אם וכאשר הכותבים ינסו ללכת בדרך דומה בעתיד.
הברק: עונה 2 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: אופירגיל: 1723/10/2019 23:48:36
9/10אייקון ציון
קצת פחות טובה מעונה אחת, אבל עדיין מצוינת. הנבל מעניין, מהיר יותר מקודמו, העלילה זורמת כרגיל והכל כיף. מרגיש שקצת חוזר על עצמו מעונה אחת, וזה משהו שמורגש בעונות הבאות של פלאש בעיקר, אך הסדרה טובה עד כדי כך שאפשר להתעלם מזה.
קישורים
חץ הברק: עונה 2 (עמוד סדרה)
ביקורות נוספות של סדרות אקשן
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט