הומלנד: עונה 4, פרק 8

Homeland Series Review

תמונת כתבאלעד שלו על "הומלנד: עונה 4, פרק 8":
"מותח, אבל לוקה באמינות"
פוסטר Homeland
משחק קלייר דיינס  מנדי פטינקין  רופרט פרינד  סוראי שארמה  
מתח
ביקורת סדרה להומלנד: עונה 4, פרק 8 מאת אלעד שלו | עורך ראשי
ציון המבקר
"מלא חורים"
דירוג הגולשים
ראית את הסדרה? העבר/י את העכבר ודרג/י!
9.2/10
?
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
אחרי פרק מופרך בו קארי התאחדה בהזיותיה עם אהובה המת ברודי, "הומלנד" קצת נרגעה בפרק האחרון אבל עדיין מדשדשת לאיטה בחוסר אמינות.הפרק מתחיל כשקארי מתעוררת במיטתו של הסוכן הפקיסטני אסהר (ולא, הפעם תודה ליוצרים היא עוד טרם שכבה איתו), מבינה כי היא סוממה בליל אמש וקולטת בחושיה החדים כי הסימום נעשה על ידי החלפת הכדורים שלה. החשד המובן מאליו נופל על אסהר, שמכחיש את מעורבותו בנושא ומגלה בהמשך הפרק יכולות ביון יוצאות מגדר הרגיל (ומוגזמות למדי) כשהוא עולה על החשוד האמיתי בהחלפת הכדורים רק באמצעות שיחה שמנהל דניס בויד עם הסוכנת הפקיסטנית הסוררת טנסים.
במקביל סול מצליח, כמו שתמיד בסרטים אמריקאיים שבויים מצליחים, לברוח מהמסתור באמצעות מסמר שהוא השיג. הטריק באמצעות התאבדות מדומה הוא נחמד, אבל מעורר תהיות לא מועטות – מה היה קורה לסול אם הסוהר לא היה מגיע?, מדוע ישנו רק סוהר אחד עליו צריך סול להתגבר? ואיך לאחר בריחתו מהתא הוא מצליח לצאת כל כך בקלות לשטח עד שחבורת הטרוריסטים של חקאני התחילה לרדוף אחריו?כמובן שבאמצע המדבר הוא מצליח להשיג קליטה ולחייג לקארי שמבריחה אותו לבית מסתור והפעם נתקלת בדילמה הפוכה. בעוד לפני שני פרקים היא הורתה ללא מצמוץ על תקיפת השיירה של חקאני גם במחיר הריגתו של סול, הפעם היא מתעתעת בסול, מונעת ממנו להתאבד ומשגרת אותו ישירות לזרועות המחבלים שרודפים אחריו בכדי להציל את חייו. קארי, שכבר שבעת אנשים קרובים שהיא שלחה אל מותה (ברודי ועייאן), מבינה כי אין דבר כזה החלטה נכונה בעבודתה וכי בין היא תחליט להרוג אדם או להציל את חייו, היא לעולם לא תוכל לבצע החלטה מוסרית והוגנת לחלוטין.
לכן מפתיעה ההאשמה של קארי כלפי אסהר כי הסימום שנעשה לה הוא לא פעולה הוגנת. היינו מצפים שעם מה שהיא עברה והעבירה אחרים עד כה היא תבין כי הוגן היא מילה שלא קיימת בתחום הביון. מפתיעה ולא מובנת לא פחות ההחלטה של אסהר לסייע לה ולחשוף כי בעלה של השגרירה, דניס בויד, הוא ה"פירצה באבטחה" שהחליפה לה את הכדורים. מפחיד לחשוב כי היוצרים הולכים על קו העלילה הזה פעם נוספת, אבל נראה כי המתח המיני בין השניים עולה ואולי קו עלילה רומנטי ומופרך נוסף נרקם בסדרה.החורים בעלילה של "הומלנד" הולכים וגדלים וגם אם הסדרה שומרת על מתח ועניין בזמן הצפייה בה, ההרגשה היא שזה עדיין לא זה. ההודעה של רשת FOX השבוע על חידוש הסדרה לעונה חמישית בוודאי תשמח את המעריצים, אבל אם לא יחול שיפור משמעותי לקראת סיום העונה, ייתכן והרשת תחווה ירידת רייטינג משמעותית בעונה הבאה.
הומלנד - עונה 4 - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסדרה? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: אלעדגיל: 2711/12/2014 13:59:38
10/10אייקון ציון
אפשר לצפות בה ב-yes oh
שם: זוהרגיל: 6508/12/2014 22:57:40
10/10אייקון ציון
סליחה על הבורות, היכן אפשר לצפות בטלויזיה? יש ב "יס"?
שם: עמיתגיל: 2012/11/2014 01:11:28
9/10אייקון ציון
הסכמתי עם רוב המוחלט של הביקורות שלך, אבל עם הביקורת הזו ממש לא! זה לא פרק של 2 וחצי כוכבים - זה פרק של 5 ואם היה אפשר יותר אז הייתי נותן יותר. רק על המשחק של קלייר דאניס הייתי נותן לפרק הזה את מלוא הנקודות! היא פשוט מדהימה מדהימה אותי. והסצנה עם ברודי ללא ספק המחישה אתה רגשות האשם שלה לעייאן הכי טוב שרק אפשר! לא מבין איך אפשר לתת לפרק פנומאנלי כזה כזו ביקורת. מה תלוש בקו העלילה הנוכחי? לדעתי הומלנד חוזרת לתקופה הטובה שלה, היא לא תצליח לחזור לרמה של עונות 1-2, אבל את עונה 3 היא כבר בדרך
קישורים
ביקורות נוספות של סדרות מתח
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט